AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Hei! dette er vel et litt merkelig spørsmål, men jeg har litt komplekser fordi jeg har smal hake/ansikt, er tynn, lite skjeggvekst og kroppshår. I tilegg er jeg lite dominerende og selvsikker. litt konfilktsky, og føler egentlig at jeg er lite "mandig". Bortsett fra at jeg har veldig stort utstyr da. alt har liksom samla seg mellom beina.. Det jeg da lurer på er kan dette "veie opp" for min ellers manglende "mandighet"? Jeg vet at iallefall mange kvinner syntes sånne menn som meg ikke er så veldig attraktive, og vil ha en skjeggete "mannemann", spesielt i det siste, hvor mange(!) damer på Tinder faktisk bare skriver på profilen sin at de vil ha en mann med skjegg.. Det er alt de skriver, liksom.. Anonymous poster hash: cf1c1...273
Vill Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Det finnes nokon for alle. Nokon liker mørke menn, andre liker blonde menn. Nokon liker The Rock-store menn, andre liker tynne menn. Det er så mykje anna som er viktig i valg av partner. Alle har forskjellig smak, og det er viktig med andre ting som feks god kjemi. Det er jo bra for deg at du har stor penis, og nokon synes det er viktig. Det er absolutt ikkje alle som synes skjegg er det store, sjølv om det er det som er populært no for tida. No håper jo eg at min kvinnelighet ikkje bare måles i hoftebredde og puppestørrelse, men i min sjarm, min personlighet, mine prestasjoner osv. Om du møter den rette, så er det ikkje så viktig om du har skjegg eller store muskler. Du er like mykje mann uansett Skulle du ønske å bygge muskler, så kan du jo det. Skjeggveksten er vel ikkje så mykje å gjere med, men det er ingen krise. Er vel bare eg i jentegjengen som har mann med skjegg, og eg synes han er like fin uten 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Størrelsen på utstyret har null niks å si om du ikke kan bruke den ordentlig! (Så jeg skjønte ikke relevansen med å nevne penisstørrelse forhold til om du var mandig eller ikke) Det er jo heller ikke penisen din kvinner forelsker seg i når de blir kjent med deg, men utseende ved første øyekast, og deretter personligheten. Mennesker kommer i alle fasonger og varianter, så syns ikke du skal bekymre deg over om du ser lite mandig ut eller ikke, men heller bli trygg på å være deg selv og at noen som liker deg liker deg for akuratt den du er Anonymous poster hash: 55f5d...a8a 4
Mister Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 (endret) uansett er ikke dette noe viktig i forhold til noen ting. vær heller fokusert på hva du gjør.. ikke det fysiske.. hvorfor bry seg om noe man ikke har kontroll over? Endret 13. mai 2015 av Mister 1
DeLorean Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Penis har vel ikke så mye med mandighet å gjøre, men at man føler seg mer mandig med en stor penis er jeg ganske så sikker på. Det gjelder ihvertfall for meg.
Gjest Faerunpedia Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Det viktigste er selvtillit, jobb med den!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Hvor gammel er du? Skjegg kommer nok etter hvert Jeg synes forøvrig det er veldig mandig med stort utstyr. Jeg begynner faktisk å dunke der nede bare av å tenke på det Anonymous poster hash: f538c...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå