Gå til innhold

Scandiland - torturkammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://nrkbeta.no/2015/05/13/derfor-publiserer-vi-scandiland-avsloringen/

Kanskje noe av det jævligste jeg har kommet over. Men viktig å lese, dele og ta innover seg.
Det er barna våre det gjelder, og det er til tider ubegripelig og vanskelig å forstå hvordan pedofile fungerer...

For meg var det en wake up call. Jeg vet de ikke tenker som oss, og er farlige for barna våre. Men dettevar et jævla sjokk...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Nå ble jeg fysisk uvell... Værste jeg har lest på lenge.

Anonymous poster hash: dc238...c7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har ihvertfall bestemt meg for å ikke dele flere bilder av barnet mitt på nettet.

Anonymous poster hash: 4828e...a17

Endret av Bond
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

For å være klar, jeg støtter ikke folk som med viten og vilje skader barn, og lever ut legningen sin, men det er enkelte som hater det de er, og som føler seg som monstre på grunn av det. Uten å i det hele tatt ha rørt et barn. Og i mine øyne er det en vesentlig forskjell der.

Anonymous poster hash: c0afa...d4f

Endret av Bond
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ååh fy faen!! Nå ble jeg dårlig!!!!

Stakkars, uskyldige barn :,(

Anonymous poster hash: cebce...406

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for oppfordringer til vold, samt krenkende uttrykk.

Bondm forumansvarlig

Skrevet

Hadde det bare vært et forum hvor de kunne prate med likesinnede og dele tanker som ingen andre kan forstå, så kunne det kanskje til og med vært positivt. Det er ikke hjelpsomt eller konstruktivt å leve i skam og bli dømt som ikke en gang et menneske for noe du er født med og ikke kan noe for.

Men forumet går langt over streken når de deler bilder og ser ut til delvis å forsvare det de gjør. Da har det bikket over til noe avskyelig, noe som ikke kan forsvares.

• Liker 4
Skrevet

Tråden ryddet for oppfordringer til vold.

Bondm forumansvarlig

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe av det jævligste jeg har kommet over. Men viktig å lese, dele og ta innover seg.

Det er barna våre det gjelder, og det er til tider ubegripelig og vanskelig å forstå hvordan pedofile fungerer...

For meg var det en wake up call. Jeg vet de ikke tenker som oss, og er farlige for barna våre. Men dettevar et jævla sjokk...

Det sto i linken "menn og kvinner som voldtar barn"...hvordan i all verden er det mulig??!! Stakkars barn er for små vesener til å få slikt voldsomt på seg - de må jo fysisk gå i stykker..

Det er så tragisk, så tragisk...at din kollega, den ansatte i barnehagen, SFO eller skole eller mannen på gaten kan være pedofile overgripere!

😢😠

Anonymous poster hash: 2c5d0...54e

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om den ansatte i DIN barnehage, SFO eller barneskole er pedofil overgriper?!

AnonymBruker
Skrevet

Ååh fy faen!! Nå ble jeg dårlig!!!!

Stakkars, uskyldige barn :,(

Anonymous poster hash: cebce...406

Enig, ble fysisk dårlig/kvalm av å lese...og trist😭

Sto der at små spedbarn ble utsatt for de groveste overgrep! Hvordan kan folk gjøre slikt????!!!!😩😫😡😡👿

Hvorfor griper ikke politiet inn på internettet???!!!

AnonymBruker
Skrevet

Skulle fått anonymous til å blottlagt dem alle mann!

Anonymous poster hash: 4591b...7d8

Skrevet

For å være klar, jeg støtter ikke folk som med viten og vilje skader barn, og lever ut legningen sin, men det er enkelte som hater det de er, og som føler seg som monstre på grunn av det. Uten å i det hele tatt ha rørt et barn. Og i mine øyne er det en vesentlig forskjell der.

Anonymous poster hash: c0afa...d4f

Men her er det ikke snakk om de som hater seg selv. Her er det snakk om folk som deler sine tanker med andre som kan være villig til å leve de ut.

De menneskene du snakker om er ikke på det forumet der, de er hjemme og kjemper en egen kamp med seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Over 1 100 skandinaver har samlet seg på hemmelige Internett-forum. Men hvor mange av disse er egentlig aktive brukere av det forumet? Det er en forskjell mellom "aktive brukere" eller "registrerte brukere". Det er faktisk helt normalt at likesinnede samles på internett: bridge-interesserte, Michael Jackson-fans eller Hobbiten-interesserte. Bare for å nevne ett par ting. Så akkurat dette burde ikke overraske noen.

Normale heterofile menn kan jo prøve å sette seg selv i deres situasjon. Hva ville man gjort hvis man aldri noensinne kunne ha levd ut sin seksuelle legning. Fordi det er strengt forbudt å ha sex med kvinner, og at kvinnene ville tatt skade av dette? Vissheten om at man aldri kan leve ut sin egen seksuelle legning, at aldri kan ha sex med kvinner eller ha ett fullverdig liv og gjensidig kjærlighet med en kvinne. Det ville sannsynligvis vært fullstendig uutholdelig for en god del mannfolk. Og ikke nok med det, men man kunne aldri fortelle til noen at man faktisk er seksuelt tiltrukket av kvinner. For selv om du aldri har hatt sex med noen kvinner, og du er klar hvor galt dette er, så ville du uansett bli stemplet som ett stort monster og en overgriper..

NRK har tydeligvis opprettet en profil ved dette nett-samfunnet, for å se på hva som rører seg der. Dette bidrar til at antallet brukere går oppover. Nye medlemmer av forumet som kommer til seinere, får dermed inntrykk av at det finnes veldig mange mennesker med samme holdninger som dem, og at det er relativt normalt å ha slike tanker. Dersom en privatperson hadde blitt med på dette forumet, og så blitt sporet opp og oppsøkt av journalister, så tviler jeg på at NRK ville godtatt noen forklaring på at man bare var medlem av forumet for å få innsikt i hva som skjer der, eller fordi man bare er nysgjerrig på hvordan disse menneskene tenker. Man kan jo prøve å forestille seg hatet i øynene til journalistene når dem spør: Men har du ikke tenkt på at man dermed bidrar til å skape et inntrykk av at det er veldig mange som er interesserte i slike perverse ting som foregår der? Er det verdt å ta risikoen på å gi insentiv til å begå seksuelle overgrep mot barn, bare fordi du ville tilfredsstille din egen nysgjerrighet?

Anonymous poster hash: d7721...bc7
Skrevet (endret)

Over 1 100 skandinaver har samlet seg på hemmelige Internett-forum. Men hvor mange av disse er egentlig aktive brukere av det forumet? Det er en forskjell mellom "aktive brukere" eller "registrerte brukere". Det er faktisk helt normalt at likesinnede samles på internett: bridge-interesserte, Michael Jackson-fans eller Hobbiten-interesserte. Bare for å nevne ett par ting. Så akkurat dette burde ikke overraske noen.

Normale heterofile menn kan jo prøve å sette seg selv i deres situasjon. Hva ville man gjort hvis man aldri noensinne kunne ha levd ut sin seksuelle legning. Fordi det er strengt forbudt å ha sex med kvinner, og at kvinnene ville tatt skade av dette? Vissheten om at man aldri kan leve ut sin egen seksuelle legning, at aldri kan ha sex med kvinner eller ha ett fullverdig liv og gjensidig kjærlighet med en kvinne. Det ville sannsynligvis vært fullstendig uutholdelig for en god del mannfolk. Og ikke nok med det, men man kunne aldri fortelle til noen at man faktisk er seksuelt tiltrukket av kvinner. For selv om du aldri har hatt sex med noen kvinner, og du er klar hvor galt dette er, så ville du uansett bli stemplet som ett stort monster og en overgriper..

NRK har tydeligvis opprettet en profil ved dette nett-samfunnet, for å se på hva som rører seg der. Dette bidrar til at antallet brukere går oppover. Nye medlemmer av forumet som kommer til seinere, får dermed inntrykk av at det finnes veldig mange mennesker med samme holdninger som dem, og at det er relativt normalt å ha slike tanker. Dersom en privatperson hadde blitt med på dette forumet, og så blitt sporet opp og oppsøkt av journalister, så tviler jeg på at NRK ville godtatt noen forklaring på at man bare var medlem av forumet for å få innsikt i hva som skjer der, eller fordi man bare er nysgjerrig på hvordan disse menneskene tenker. Man kan jo prøve å forestille seg hatet i øynene til journalistene når dem spør: Men har du ikke tenkt på at man dermed bidrar til å skape et inntrykk av at det er veldig mange som er interesserte i slike perverse ting som foregår der? Er det verdt å ta risikoen på å gi insentiv til å begå seksuelle overgrep mot barn, bare fordi du ville tilfredsstille din egen nysgjerrighet?

Anonymous poster hash: d7721...bc7

Altså at hæ? Hva er poenget ditt?

Skal de få holde på i fred? Fordi de har lyster som er like normale som sex mellom to voksne modne mennesker?

Altså hæ?

Eller er poenget ditt at det ikke er så mange pedofile som man tror?...

Anywho, man skal være obs med hva og hvordan man legger ut især bilder av barna sine. Og andres for den saks skyld.

Dette er definitivt helt nytt for noen.

Endret av duplexx
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...