Gå til innhold

Gjort noe veldig dumt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med mennesker som har sex med så fulle personer. Har hatt sjansen selv til å gjøre det, men tanken på hvordan han kom til å føle seg dagen etter stopper meg alltid. Det er ikke bare jenter som kan føle deg utnyttet dagen derpå.

Helt enig med deg i at det er den smarte tingen å gjøre. Men jeg syns også det er idiotisk å skulle "føle seg utnyttet" dagen etterpå om en har vært edru nok til å aktivt delta. Da er det ens eget ansvar, og kun ens eget ansvar. Den unge mannen i denne historien var åpenbart ikke dødrukken og passiv.

Anonymous poster hash: 21675...b19

Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet

En ting er at det er lovlig og hele pakka, men det er ganske tåpelig og idiotisk å ha sex med sønnens kompis. Det er nok av folk å ta av uten at man må ødelegge vennskap.

Skrevet

Hva er det med mennesker som har sex med så fulle personer. Har hatt sjansen selv til å gjøre det, men tanken på hvordan han kom til å føle seg dagen etter stopper meg alltid. Det er ikke bare jenter som kan føle deg utnyttet dagen derpå.

Nei du skjønner. Gutter blir aaaldri utnytta...

Skrevet

Jeg sa du juger om dersom du ikke hadde brydd deg om det var snakk om ditt eget barn

Du sa også at du ikke trodde meg når jeg skrev "Hadde ikke tenkt stort mer over det heller. Det er også lovlig." angående en femti år gammel mann og 20 år gammel kvinne.

Igjen, det får være det samme hva du går rundt og tror - jeg vet hvordan jeg reagerer på ulike forhold. Så la være å tro meg om det er det du ønsker.

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Men i mitt tilfelle er mor og datter enig om dette, min datter gav meg faktisk lov til dette. Først og fremst fordi hun synes sin kjæreste skulle få lov til å leve ut sin drøm om å møte en voksen kvinne.

:hug:

Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg samt svar til dette

Nikee, mod.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 5/13/2015 at 8:09 PM, Guest said:

Dere er to voksne mennesker.

Se på det som en deilig sexopplevelse bare ;)

Nei HER var svarene annerledes gitt! Hvis jeg skulle justert mitt moralske kompass etter kvinneguiden hadde det skiftet retning hver nanosekund. En tråd sier det ene er rett/galt og den andre sier det tvert motsatte 🤷‍♂️

Anonymkode: ea2c5...7c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2015 den 20.03):

Hei..

Vær så snill ikke døm meg, men hjelp meg. Jeg er fullstendig klar over at det jeg har gjort er uakseptabelt og veldig dumt.

Jeg er en 50 år gammel kvinne som nylig ble skilt fra et 30 år langt ekteskap. Mannen min var utro, og med det valgte jeg å skille lag med han. Sammen har vi to barn, en datter på 28 og en sønn på 20. Sønnen min bor fremdeles hjemme hos meg på grunn av studier.

Saken er at om helgen som var følte jeg meg ensom og satt alene hjemme og drakk noen glass vin. Sønnen min var vekk på fest. Klokka var over midnatt da det ringte på døren, og der sto kameraten til sønnen sørpe full. Han ville vite hvor sønnen min var, for de hadde forsvunnet fra hverandre på byen. Han ble med inn, og etterhvert ble det til at vi tok et par glass sammen. En ting førte til en annen, og uten å gå innpå detaljer så hadde vi samleie.

Jeg angrer veldig, og jeg er livredd for at sønnen min skal finne ut hva som har skjedd. Jeg betviler sterkt at kameraten vil si noe, for han virket like sjokkert som meg dagen etterpå.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha ut av det innlegget her, men jeg følte bare jeg måtte dele det med noen. Jeg har åpenbart ingen andre å berette dette for...

Anonymous poster hash: 015db...a6a

Hadde det vært en kompis av din 28 årige datter på 38-30 år,tja ok...MEN en 20 åring????

Hva tenker du med😳????

Anonymkode: b2c87...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...