duplexx Skrevet 14. mai 2015 #61 Skrevet 14. mai 2015 Det der er så feil på så mange måter at hvor skal man begynne... Herregud. Og hva spiller det for rolle at mannen din var utro? Det har vel ingenting å gjøre med dette ligger du hadde.. Hva er det i hodet på noen... 1
Gjest Mythic Skrevet 14. mai 2015 #62 Skrevet 14. mai 2015 Håper og tror dette er en trolletråd, men en vet neimen aldri. Jeg synes dette er galt på så mange nivåer, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Og KG-folket fornekter seg ikke. Her er alt greit, pul på akkurat hvem du vil - du er jo voksen og ingen skal blande seg borti hva du gjør. Ingen eier verken sperrer eller tanker for andre mennesker her inne, så lenge en får pult er alt bare ladida og flagget til topps.
Goodwill74 Skrevet 14. mai 2015 #63 Skrevet 14. mai 2015 Kvalmt og motbydelig med så stor aldersforskjell. Og like kvalmt og motbydelig er det også å lese alle kommentarene fra dere hyklere her inne som sier dette er helt greit. Hadde det vært en 50 år gammel mann og ei jente på 20, hadde mannen vært en gris. 2
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #64 Skrevet 14. mai 2015 Hadde dere skrytt av vedkommende og sagt det samme hvis ts hadde vært en mann på 50 som hadde utnyttet og hatt sex med den 20 år gamle venninnen til datteren som var sørpe full og manglet dømmekraft? Anonymous poster hash: b9883...535 Hadde ikke tenkt stort mer over det heller. Det er også lovlig.
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #65 Skrevet 14. mai 2015 Hadde ikke tenkt stort mer over det heller. Det er også lovlig. Tror deg ikke 3
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #66 Skrevet 14. mai 2015 Tror deg ikke Buhu. En helt random person tror meg ikke. Nå er livet mitt lagt i grus. Helt ærlig, hvem folk går rundt å puler kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Så lenge begge er over 16, og begge vil det. Hvorfor ikke. Livet er for kort til at man skal tenke på hva andre sier. Så du kan la være å tro på meg til krampa tar deg, jeg ville fortsatt gitt faen i en 20 år gammel jente og en 50 år gammel mann. 1
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #67 Skrevet 14. mai 2015 Buhu. En helt random person tror meg ikke. Nå er livet mitt lagt i grus. Helt ærlig, hvem folk går rundt å puler kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Så lenge begge er over 16, og begge vil det. Hvorfor ikke. Livet er for kort til at man skal tenke på hva andre sier. Så du kan la være å tro på meg til krampa tar deg, jeg ville fortsatt gitt faen i en 20 år gammel jente og en 50 år gammel mann. Neeida du hadde sikkert ikke brydd deg om det var din sønn eller datter på 20.. 1
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #68 Skrevet 14. mai 2015 Neeida du hadde sikkert ikke brydd deg om det var din sønn eller datter på 20.. Så lenge det er frivillig så hvorfor skal man bry seg om det? Virker som du ville hatt et veldig stort problem med det, ettersom du er så sikker på at jeg ville reagert på det.
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #69 Skrevet 14. mai 2015 Så lenge det er frivillig så hvorfor skal man bry seg om det? Virker som du ville hatt et veldig stort problem med det, ettersom du er så sikker på at jeg ville reagert på det. Guud då du juger. Ingen foreldre er likegyldig til sånne ting bare fordi barna er over 18 1
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #70 Skrevet 14. mai 2015 Guud då du juger. Ingen foreldre er likegyldig til sånne ting bare fordi barna er over 18 Da får jeg være en løgner i dine øyne. Men så lenge man gjør ting av fri vilje, så mener jeg oppriktig at man ikke skal legge seg opp i det. Så lenge ingen andre blir såret, så mener jeg det er helt okei. At du tror jeg juger, det kjære deg, får være ditt problem.
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #71 Skrevet 14. mai 2015 Da får jeg være en løgner i dine øyne. Men så lenge man gjør ting av fri vilje, så mener jeg oppriktig at man ikke skal legge seg opp i det. Så lenge ingen andre blir såret, så mener jeg det er helt okei. At du tror jeg juger, det kjære deg, får være ditt problem. I dette tilfellet ville sønnen bli såret over å ha blitt forrådt av sin egen kompis
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #72 Skrevet 14. mai 2015 I dette tilfellet ville sønnen bli såret over å ha blitt forrådt av sin egen kompis Så får de la være å si det. Sønnen har vel ikke noe med sexlivet til hverken moren eller kameraten.
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #73 Skrevet 14. mai 2015 Så får de la være å si det. Sønnen har vel ikke noe med sexlivet til hverken moren eller kameraten. Du lever seriøst inni din egen boble. Man ligger ikke med forelderen til sine venner. Man gjør bare ikke sånt. Enkelt og greit. 3
Fireflies Skrevet 14. mai 2015 #74 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Du lever seriøst inni din egen boble. Man ligger ikke med forelderen til sine venner. Man gjør bare ikke sånt. Enkelt og greit. Hvorvidt det er greit å ligge med venner av ungene sine er en helt annen diskusjon. Du påstod at jeg var en løgner fordi jeg ikke ville brydd meg om en 50 år gammel mann gikk rundt og hadde seg med en 20 år gammel kvinne. Uansett, de er to voksne mennesker som har hatt sex og det er ikke noe vits i å si det til sønnen/kameraten hvis de tror det vil gjøre saken verre han. Jeg har det forøvrig koselig i den lille boblen min. Går ikke rundt i den og påstår at fremmede folk juger uten grunn. Endret 14. mai 2015 av Sooool
ClosedParadise Skrevet 14. mai 2015 #75 Skrevet 14. mai 2015 fordi kjæresten hennes hadde en stor drøm og møte en voksen kvinne. Og jeg gjorde det slik at han fikk sin drøm oppfyllt, hva er galt med det.Det ble med den ene gangen Modent, som KG-navnet ditt er, var det i allefall ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #76 Skrevet 15. mai 2015 Fy f*** !!! UfintAnonymous poster hash: a40d4...4e7 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #77 Skrevet 15. mai 2015 Kompisen til min kjærest hadde sex med moren min.det var ikke noe han holdt kjeft om.jeg synes fortsatt det er grusomtAnonymous poster hash: a40d4...4e7 1
Maleficenta Skrevet 15. mai 2015 #78 Skrevet 15. mai 2015 Hvorvidt det er greit å ligge med venner av ungene sine er en helt annen diskusjon. Du påstod at jeg var en løgner fordi jeg ikke ville brydd meg om en 50 år gammel mann gikk rundt og hadde seg med en 20 år gammel kvinne. Uansett, de er to voksne mennesker som har hatt sex og det er ikke noe vits i å si det til sønnen/kameraten hvis de tror det vil gjøre saken verre han. Jeg har det forøvrig koselig i den lille boblen min. Går ikke rundt i den og påstår at fremmede folk juger uten grunn. Jeg sa du juger om dersom du ikke hadde brydd deg om det var snakk om ditt eget barn
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #79 Skrevet 15. mai 2015 Haha! Skjer med dobbeltmoralen her'a? Asså, jeg er enig med dere damer i at det her ikke er noen big deal, men faen som dere hadde klikka dersom kjønnene var snudd på hodet Anonymous poster hash: 21675...b19 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2015 #80 Skrevet 15. mai 2015 Hva er det med mennesker som har sex med så fulle personer. Har hatt sjansen selv til å gjøre det, men tanken på hvordan han kom til å føle seg dagen etter stopper meg alltid. Det er ikke bare jenter som kan føle deg utnyttet dagen derpå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå