Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #41 Skrevet 13. mai 2015 Hva var det som var dumt her? Fikk det ikke med meg? Har fyren kjæreste, eller noe? Du er jo skilt fra gubben din? Hva var dumt? Dere gjorde vel ikke noe annet enn hva titusener av voksne nordmenn bruker å gjøre i helgene? Er rimelig sikker på at jukking kan antas regnet som samtykke... 50 år gamle damer med respekt for seg selv ter seg ikke slik
Kamikatze Skrevet 13. mai 2015 #42 Skrevet 13. mai 2015 50 år gamle damer med respekt for seg selv ter seg ikke slik Det er vel ikke bare du som er en smule trangsynt? 3
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #43 Skrevet 13. mai 2015 Det er vel ikke bare du som er en smule trangsynt? Er iallefall glad moren min ikke er så kvalm og ekkel og ikke disrespekter sine egne barn så mye at hun ligger med sine barns venner. Ikke bare er man kvslm men regelrett en dårlig mor 2
Kamikatze Skrevet 13. mai 2015 #44 Skrevet 13. mai 2015 Bwaff! Hvis en mor har greid oppdragerrollen i 18 år, så er hun i mål. Da bør hun få koste på seg et sidesprang eller tre, med god samvittighet. Da er det faenmeg på tide at kidsa står på egne bein, og ikke blander seg inn i mamsens privatliv. Mødre har også behov. Selv om ungene helst ønsker å oppretholde mor Terese-glansbildet til de er godt over førti. Få ønsker å ta innover seg at mødre bare er mennesker, de også. Og når ikke du er lytefri, så spiller neppe genetikken på lag med mutteren heller... 3
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #45 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Bwaff! Hvis en mor har greid oppdragerrollen i 18 år, så er hun i mål. Da bør hun få koste på seg et sidesprang eller tre, med god samvittighet. Da er det faenmeg på tide at kidsa står på egne bein, og ikke blander seg inn i mamsens privatliv. Mødre har også behov. Selv om ungene helst ønsker å oppretholde mor Terese-glansbildet til de er godt over førti. Få ønsker å ta innover seg at mødre bare er mennesker, de også. Og når ikke du er lytefri, så spiller neppe genetikken på lag med mutteren heller... Bei. Man er faktisk mor hele livet. Spiller ingen rolle om barna er voksne. Er dessuten msnge som ennå bor hjemme etter 18 års alder. Så nei morsrollen er ikke over npr barnet er 18. Samne gjelder menn. de kan lugge med folk men de vurde holde seg unna de som har nettopp blitt voksne. Blir skjev maktfordeling. De får holde seg til noen som iallefall har tippet over 30 og ikke utnytte usikre unge mennesker Endret 13. mai 2015 av Maleficenta
Kamikatze Skrevet 13. mai 2015 #46 Skrevet 13. mai 2015 Maktfordeling? Tror du undervurderer menn fra 16 år og oppover sin evne til å takke nei, om en ikke ønsker å milfe.
AnonymBruker 42 Skrevet 14. mai 2015 #47 Skrevet 14. mai 2015 Hva var det som var dumt her? Fikk det ikke med meg? Har fyren kjæreste, eller noe? Du er jo skilt fra gubben din? Hva var dumt? Dere gjorde vel ikke noe annet enn hva titusener av voksne nordmenn bruker å gjøre i helgene? Er rimelig sikker på at jukking kan antas regnet som samtykke... Du kødder? Du synes det er helt greit å pule moren til en kompis, evt. pule venniner av døtre osv.? Selv om man er voksen går det da an å ta litt hensyn, og ikke pule på folk i de nærmeste relasjoner... 3
Kamikatze Skrevet 14. mai 2015 #48 Skrevet 14. mai 2015 Klart det går an, men jeg tror ikke hverken mor eller kameraten tok skade av tildragelsen, sånn egentlig. Altså, det var bare litt kiling i bjellene, ikke akkurat bryllupsklokker. Begge to er førnøyde, ingen er skadd. Det var bare litt helgesex. Ingen av dem var i nærheten av tanken på forhold, eller noe. Litt må en jo unne hun som satte deg til verden. Har vært i samme situasjon flere ganger, og takket nei. Mest fordi jeg ikke tente på kroppsformen til damene. Men hadde ikke stusset om de var innenfor mine preferanserammer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #49 Skrevet 14. mai 2015 Klart det går an, men jeg tror ikke hverken mor eller kameraten tok skade av tildragelsen, sånn egentlig. Altså, det var bare litt kiling i bjellene, ikke akkurat bryllupsklokker. Begge to er førnøyde, ingen er skadd. Det var bare litt helgesex. Ingen av dem var i nærheten av tanken på forhold, eller noe. Litt må en jo unne hun som satte deg til verden. Har vært i samme situasjon flere ganger, og takket nei. Mest fordi jeg ikke tente på kroppsformen til damene. Men hadde ikke stusset om de var innenfor mine preferanserammer. Hva er dine preferanserammer? Ble nysgjerrig Anonymous poster hash: 4f24c...36f
Yzma Skrevet 14. mai 2015 #50 Skrevet 14. mai 2015 Du hadde ikke saht det der detsom det var en mann på 50 og en jente på 20. Hvilken dobbeltmoral Unnskyld meg, men hva faen vet du om hva jeg hadde sagt? Kaste det ordet rundt sånn, latterlig!! 1
Ulla Ullsokk Skrevet 14. mai 2015 #51 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Enig med den som sa du skulle nekte og juge så du tror det selv. Så koser du deg med minnene. Ikke heldig at det var en kompis, men for din egen del så må du ikke legge for mye i dette! Til den som skrev at man er foreldre hele livet; betyr det at man må "te" seg som barna vil selv når de er voksne? Jeg mener at barna må respektere at foreldrene har et liv og ikke lever bare for dem. Hvis min sønn viser seg å være SÅ selvsentrert når han er voksen, DA føler jeg at jeg har gjort en dårlig oppdragerjobb! Hvis jeg velger å flytte for meg selv og ha fem elskere, så har han rett og slett ikke noe med det, så sant jeg ikke drar med disse elskerne på familieselskap o.l. Endret 14. mai 2015 av Ulla Ullsokk
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #53 Skrevet 14. mai 2015 Var sexen bra? Nei, jeg vil ikke akkurat påstå at den var det. Jeg føler også det er feil å beskylde meg for voldtekt. Jeg vet det jeg gjorde var en grov feil, men jeg voldtok aldri noen. Han var en like stor deltaker av akten, som det jeg var. I går var disse to ute sammen igjen. Sønnen min har enda ikke kommet hjem, men jeg er livredd for at kompisen skal ha fortalt han noe. Dette var en såpass stor feil fra min side.. -ts Anonymous poster hash: 015db...a6a
got2go Skrevet 14. mai 2015 #54 Skrevet 14. mai 2015 Nei, jeg vil ikke akkurat påstå at den var det. Jeg føler også det er feil å beskylde meg for voldtekt. Jeg vet det jeg gjorde var en grov feil, men jeg voldtok aldri noen. Han var en like stor deltaker av akten, som det jeg var. I går var disse to ute sammen igjen. Sønnen min har enda ikke kommet hjem, men jeg er livredd for at kompisen skal ha fortalt han noe. Dette var en såpass stor feil fra min side.. -tsAnonymous poster hash: 015db...a6a Men denne kompisen er like mye skyld i hva som skjedde. Selv om du som mor skulle ha bremset. Kryss fingrene for at denne kompisen ikke sier noe.
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #56 Skrevet 14. mai 2015 Reverser kjønn i HI og det blir baluba! Ja IKKE SANT. Tenkte akkurat det samme. 1
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #57 Skrevet 14. mai 2015 Men denne kompisen er like mye skyld i hva som skjedde. Selv om du som mor skulle ha bremset. Kryss fingrene for at denne kompisen ikke sier noe. tviler på at han forteller noe, med mindre hann ikke bryr seg om at han mister et vennskap
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #58 Skrevet 14. mai 2015 Enig med den som sa du skulle nekte og juge så du tror det selv. Så koser du deg med minnene. Ikke heldig at det var en kompis, men for din egen del så må du ikke legge for mye i dette! Til den som skrev at man er foreldre hele livet; betyr det at man må "te" seg som barna vil selv når de er voksne? Jeg mener at barna må respektere at foreldrene har et liv og ikke lever bare for dem. Hvis min sønn viser seg å være SÅ selvsentrert når han er voksen, DA føler jeg at jeg har gjort en dårlig oppdragerjobb! Hvis jeg velger å flytte for meg selv og ha fem elskere, så har han rett og slett ikke noe med det, så sant jeg ikke drar med disse elskerne på familieselskap o.l. Kose seg med minnene? Hun syntes ikke sexen var bra engang. Dette her er en dum fylletabbe. Ikke et godt minne. 1
Maleficenta Skrevet 14. mai 2015 #59 Skrevet 14. mai 2015 Enig med den som sa du skulle nekte og juge så du tror det selv. Så koser du deg med minnene. Ikke heldig at det var en kompis, men for din egen del så må du ikke legge for mye i dette! Til den som skrev at man er foreldre hele livet; betyr det at man må "te" seg som barna vil selv når de er voksne? Jeg mener at barna må respektere at foreldrene har et liv og ikke lever bare for dem. Hvis min sønn viser seg å være SÅ selvsentrert når han er voksen, DA føler jeg at jeg har gjort en dårlig oppdragerjobb! Hvis jeg velger å flytte for meg selv og ha fem elskere, så har han rett og slett ikke noe med det, så sant jeg ikke drar med disse elskerne på familieselskap o.l. Man bør iallefall te seg slik at man ligger med fremmede og ikke venner av sine egne barn 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #60 Skrevet 14. mai 2015 Hei.. Vær så snill ikke døm meg, men hjelp meg. Jeg er fullstendig klar over at det jeg har gjort er uakseptabelt og veldig dumt. Jeg er en 50 år gammel kvinne som nylig ble skilt fra et 30 år langt ekteskap. Mannen min var utro, og med det valgte jeg å skille lag med han. Sammen har vi to barn, en datter på 28 og en sønn på 20. Sønnen min bor fremdeles hjemme hos meg på grunn av studier. Saken er at om helgen som var følte jeg meg ensom og satt alene hjemme og drakk noen glass vin. Sønnen min var vekk på fest. Klokka var over midnatt da det ringte på døren, og der sto kameraten til sønnen sørpe full. Han ville vite hvor sønnen min var, for de hadde forsvunnet fra hverandre på byen. Han ble med inn, og etterhvert ble det til at vi tok et par glass sammen. En ting førte til en annen, og uten å gå innpå detaljer så hadde vi samleie. Jeg angrer veldig, og jeg er livredd for at sønnen min skal finne ut hva som har skjedd. Jeg betviler sterkt at kameraten vil si noe, for han virket like sjokkert som meg dagen etterpå. Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha ut av det innlegget her, men jeg følte bare jeg måtte dele det med noen. Jeg har åpenbart ingen andre å berette dette for... Anonymous poster hash: 015db...a6a Hei. Det er litt at et scenario du nå befinner deg i. Skjønner godt at nå er litt bekymret for at sønnen din finner det ut. Nå kommer refsen til deg og denne såkalte vennen til sønnen din. I min vennegjeng har vi hatt en underforstått regel. Søstre og mødre er OFF-LIMITS. Helt! Dvs ingen av oss har prøvd/hatt intensjoner om å i det hele tatt prøve på lignende. Så her dreit faktisk han kameraten seg ut. Joda du skulle aldri i verden ha vært med på moroa du heller, men når det er sagt så vet vi alle hva vin kan gjøre med en kvinne. Særlig når det er akkurat passe mengden. Jeg råder deg til å ta det opp med han vennen til sønnen din på en DISKRÉ måte. Som f.eks neste gang han er på besøk sier du bare at det var en feil og at det ikke må komme ut at dere gjorde det. Og om han kommer tilbake for mer en annen gang må du for all del avvise han på en snill og høflig måte. Mange ganger ender dette faktisk opp med at det er spennende for dere begge da dere begge vet at det er feil og faren for å bli ferska kan gjøre det hele mer opphissende. Så ja. Slutt mens leken er god. Å skulle sønnen din finne ut av det er det ikke verdens undergang.. Tror neppe han ville gått rundt å sagt at grunnen til at han og "Arne" ikke er venner lengfe er fordi han "pulte moren min". Anonymous poster hash: a7e33...248
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå