Gjest Fotballen Skrevet 13. mai 2015 #21 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Du har da ikke gjort noe galt. Kanskje litt dumt for sønnen din å vite at du har knullet kompisen hans, så akkurat der trenger du ikke si til han. Dere er voksne alle og lever deres liv. Alle gjør dumme ting, og skjedd er skjedd. Sex er ikke akkurat dumt når begge er voksne. Har selv hatt sex med ei som har en sønn på min alder. Han fikk vite det og ble sur på meg ja.. Han kom over det. Endret 13. mai 2015 av iBiteU;)
Gjest Skrevet 13. mai 2015 #22 Skrevet 13. mai 2015 Oi! Håper ikke sønnen din er av den voldelige typen Er han det kan det hende han slår i hjel kameraten sin.Anonymous poster hash: 19d12...746 What?! 1
Gjest lipgloss Skrevet 13. mai 2015 #23 Skrevet 13. mai 2015 se på det som en fin opplevelse,ser ikke noe gale med dette
DeLorean Skrevet 13. mai 2015 #24 Skrevet 13. mai 2015 Dere holder absolutt tyst om det. Og livet går videre, tro meg 1
Modent Skrevet 13. mai 2015 #25 Skrevet 13. mai 2015 Hei.. Vær så snill ikke døm meg, men hjelp meg. Jeg er fullstendig klar over at det jeg har gjort er uakseptabelt og veldig dumt. Jeg er en 50 år gammel kvinne som nylig ble skilt fra et 30 år langt ekteskap. Mannen min var utro, og med det valgte jeg å skille lag med han. Sammen har vi to barn, en datter på 28 og en sønn på 20. Sønnen min bor fremdeles hjemme hos meg på grunn av studier. Saken er at om helgen som var følte jeg meg ensom og satt alene hjemme og drakk noen glass vin. Sønnen min var vekk på fest. Klokka var over midnatt da det ringte på døren, og der sto kameraten til sønnen sørpe full. Han ville vite hvor sønnen min var, for de hadde forsvunnet fra hverandre på byen. Han ble med inn, og etterhvert ble det til at vi tok et par glass sammen. En ting førte til en annen, og uten å gå innpå detaljer så hadde vi samleie. Jeg angrer veldig, og jeg er livredd for at sønnen min skal finne ut hva som har skjedd. Jeg betviler sterkt at kameraten vil si noe, for han virket like sjokkert som meg dagen etterpå. Jeg vet ikke helt hva jeg vil ha ut av det innlegget her, men jeg følte bare jeg måtte dele det med noen. Jeg har åpenbart ingen andre å berette dette for... Anonymous poster hash: 015db...a6a Jeg har opplevd det samme hvor jeg hadde sex, med en gutt som er sammen med min datter. Jeg tror du skal glemme det, og tenke på at du fikk dekket et behov som du hadde der og da. Dersom han også synes det ikke var noe stas, så vil nok dette være noe som kun dere 2 deler som en gangs opplevelse og så blir det med det.
sweg Skrevet 13. mai 2015 #26 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har opplevd det samme hvor jeg hadde sex, med en gutt som er sammen med min datter. Jeg tror du skal glemme det, og tenke på at du fikk dekket et behov som du hadde der og da. Dersom han også synes det ikke var noe stas, så vil nok dette være noe som kun dere 2 deler som en gangs opplevelse og så blir det med det. Du hadde sex med kjæresten til dattera di?! What the fuck. 5
Modent Skrevet 13. mai 2015 #27 Skrevet 13. mai 2015 Du hadde sex med kjæresten til dattera di?! What the fuck. Det er nok slik at både mor og datter har samme behov, og av og til liker vi og de samme mennene 1
sweg Skrevet 13. mai 2015 #28 Skrevet 13. mai 2015 Det er nok slik at både mor og datter har samme behov, og av og til liker vi og de samme mennene Hadde moren min gjort noe sånt, hadde jeg aldri tilgitt henne. 10
Modent Skrevet 13. mai 2015 #29 Skrevet 13. mai 2015 Hadde moren min gjort noe sånt, hadde jeg aldri tilgitt henne. Men i mitt tilfelle er mor og datter enig om dette, min datter gav meg faktisk lov til dette. Først og fremst fordi hun synes sin kjæreste skulle få lov til å leve ut sin drøm om å møte en voksen kvinne. 1
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #30 Skrevet 13. mai 2015 Var denne kameraten like gammel som din sønn, 20 år?? Du er femti?? Eww 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #31 Skrevet 13. mai 2015 Tydelig at det er helligdag i morgen, for her er det trollelol og sexfantasier Anonymous poster hash: 51168...aea 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #32 Skrevet 13. mai 2015 Men i mitt tilfelle er mor og datter enig om dette, min datter gav meg faktisk lov til dette. Først og fremst fordi hun synes sin kjæreste skulle få lov til å leve ut sin drøm om å møte en voksen kvinne. Psyko familieforhold..... Anonymous poster hash: b9883...535 9
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #33 Skrevet 13. mai 2015 Jeg ser ikke problemet. Det er to voksne mennesker.Anonymous poster hash: 16ca7...21f Ikke øikeverdige. Hun er godt voksen og utnytter en ung dritafull gutt på 20. Hallo. Stakkars. 3
sweg Skrevet 13. mai 2015 #34 Skrevet 13. mai 2015 Men i mitt tilfelle er mor og datter enig om dette, min datter gav meg faktisk lov til dette. Først og fremst fordi hun synes sin kjæreste skulle få lov til å leve ut sin drøm om å møte en voksen kvinne. Enda mer what the fuck. Sorry, men i mine øyne forblir dette rart. 3
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #35 Skrevet 13. mai 2015 Jeg kan ikke tenke meg at kameraten hans vil fortelle han det, jeg tror sønnen din hadde blitt like sint kanskje mer sint på kameraten enn på mamma. Snakk med han, og bli enige om å ikke si noe. Det er jo egentlig ikke sønnen din sin business. Det er heller ikke noe vits i å angre, gjort er gjort, spist er spist. Du har ikke gjort noe galt, sønnen din vil kanskje se det annerledes, men han trenger ikke få vite det. Du hadde ikke saht det der detsom det var en mann på 50 og en jente på 20. Hvilken dobbeltmoral 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #36 Skrevet 13. mai 2015 Ikke øikeverdige. Hun er godt voksen og utnytter en ung dritafull gutt på 20. Hallo. Stakkars. Denne tråden er trolling men om man likevel skal bruke det som premiss så er det jo fullt lovlig å ha sex med noen på 20 når man er 50, sånn sett er det ikke noe galt. Men å ha sex med sine sønners/døtres venner/venninner gjør man bare ikke som forelder, da får man heller finne noen yngre som ikke har relasjoner til sønnene/døtrene. Anonymous poster hash: 51168...aea 1
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #37 Skrevet 13. mai 2015 Denne tråden er trolling men om man likevel skal bruke det som premiss så er det jo fullt lovlig å ha sex med noen på 20 når man er 50, sånn sett er det ikke noe galt. Men å ha sex med sine sønners/døtres venner/venninner gjør man bare ikke som forelder, da får man heller finne noen yngre som ikke har relasjoner til sønnene/døtrene. Anonymous poster hash: 51168...aea Det er lov ja. Men voldtekt og å utnytte folk så er så dritas at de ikke er istand til samtykke er ikke lov. Noe jeg ser for meg er saken her. Men så klart. Menn kan jo ikke bli voldtatt. Pipa hadde fått en annen lyd om det var motsstt. Kvalmt er det og ts burde skamme seg. Stakkars sønnen hennes som har en så ekkel gammel gris av en mor som sikler etter vennene hans. 3
Kamikatze Skrevet 13. mai 2015 #38 Skrevet 13. mai 2015 Hva var det som var dumt her? Fikk det ikke med meg? Har fyren kjæreste, eller noe? Du er jo skilt fra gubben din? Hva var dumt? Dere gjorde vel ikke noe annet enn hva titusener av voksne nordmenn bruker å gjøre i helgene? Det er lov ja. Men voldtekt og å utnytte folk så er så dritas at de ikke er istand til samtykke er ikke lov. Noe jeg ser for meg er saken her. Men så klart. Menn kan jo ikke bli voldtatt. Pipa hadde fått en annen lyd om det var motsstt. Kvalmt er det og ts burde skamme seg. Stakkars sønnen hennes som har en så ekkel gammel gris av en mor som sikler etter vennene hans. Er rimelig sikker på at jukking kan antas regnet som samtykke... 1
Gjest Woo-Hoo! Skrevet 13. mai 2015 #39 Skrevet 13. mai 2015 Til ts: Ovenfor hele verden "glemmer" du at dette har skjedd, inkludert den heldige 20 åringen. Skulle noen ta dette opp så er det bare tull og tøys og du lyger selvfølgelig så du tror det selv. For din del så kos deg med minnene. Ikke gjør dette til noe stort. 1
Maleficenta Skrevet 13. mai 2015 #40 Skrevet 13. mai 2015 Hva var det som var dumt her? Fikk det ikke med meg? Har fyren kjæreste, eller noe? Du er jo skilt fra gubben din? Hva var dumt? Dere gjorde vel ikke noe annet enn hva titusener av voksne nordmenn bruker å gjøre i helgene? Er rimelig sikker på at jukking kan antas regnet som samtykke... H or står det at hsn jukka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå