Gjest Tex Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 Hva putter du i ostehornene dine? Barna vil helst ha bare ost, skinke og ketchup. Men til de voksne...?
Arkana Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Jeg bruker tørkede urter i tillegg; oregano, basilikum og andre italienske urter er godt. Soltørkede tomater og oliven er vel mer voksent, eller bruk en litt skarpere ost. Ketchup bruker jeg aldri (), bruker tomatsaus i stedet. Tacosaus kan også brukes. Noe som er godt, og litt annerledes, er å smøre trekantene med en blanding naturell smøreost, sterk sennep og estragon. Legg på en skive røkt skinke og rull sammen til horn. Kjempegodt!
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Jeg har fylt horn med: - Salami, pesto og finhakket sjalottløk. - Skinke, ost og soltørket tomat-sausen til Heinz - Friske urter og ost (gjerne blanding av cheddar og mozzarella) - Finhakket kylling (ferdig grillet på forhånd), stekt sjampinjong (pass på å steke det såpass mye at mesteparten av væsken fordamper) og soyasaus.
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Jeg bruker alltid purre i hornene mine, og/eller salami, røkt skinke, kylling, tomatpure, tacosaus..
LilleBille Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 Jeg fyller mine med sennep, skinke, ost og løk.. - og har gjerne valmuefrø på toppen
Lady Lovelylocks Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Fikk en gang horn som var fylt med eple og pølse. Det var kjempegodt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå