AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Svarfristen er SNART gått ut og mange som ikke har svart... Hvordan purre hvis de andre ikke svarer innen fristen? helst uten å virke masete Anonymous poster hash: a9828...5db
Wildstar Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg ville tatt det som avslag om de ikke hadde svart og latt det være med det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Jeg ville tatt det som avslag om de ikke hadde svart og latt det være med det. Hva hvis de plutselig står der på bryllupsdagen da? Anonymous poster hash: a9828...5db
Wildstar Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Hva hvis de plutselig står der på bryllupsdagen da? Anonymous poster hash: a9828...5db Da skulle de tenkt på det før de lot være å svare. 3
Gjest Margit Spat Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Du venter til et par dager etter at fristen går ut. Deretter kontakter du de du mangler svar fra. De fleste kan helt sikkert nås per SMS. Skriv noe enkelt og passe høflig som f.eks: "Hei. Vi sitter og ferdigstiller gjestelista til bryllupet vårt den xx.yy, og ser at vi mangler svar fra dere. På grunn av matbestilling/bordarrangering (finn på ett eller annet selv) trenger vi endelig svar innen fredag. Håper dere kan komme. Masse hilsen ..." Hvis det er noen av den gamle skole som dere mangler svar fra, så ringer du til akkurat disse.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Jeg ville tatt det som avslag om de ikke hadde svart og latt det være med det. Det ville jeg ikke tatt sjansen på! Hos oss var det en som ikke svarte, det var en kompis av mannen som ofte kan være litt rotete. Mannen sendte rett og slett en SMS, der det sto noe sånt som "Hei! Bryllupet nærmer seg, og vi kan ikke se å ha fått noe svar fra deg mht om du kommer. Fint hvis du kan gi beskjed". Da fikk vi SMS rett etterpå, med "selvsagt kommer jeg". Han unnskylde seg ikke for å ha glemt å svare en gang, den karen. Anonymous poster hash: 55198...10d 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Takk for gode svar Anonymous poster hash: a9828...5db
Gjest Margit Spat Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Det kan være fort gjort å glemme en svarfrist dersom man ikke svarer med en gang Håper dere får respons fra flere før fristen er gått ut og at de som har glemt det svarer kjapt ved purring!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Vi kommer til å ringe eller sende sms tilde som ikke har svart. Jeg vet at en invitasjon er blitt borte i posten, kan sikkert være flere. Anonymous poster hash: c2d09...252
Brud2014 Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Jeg sendte en høflig SMS, fungerte veldig fint 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Da skulle de tenkt på det før de lot være å svare. Forsåvidt enig, men så enkelt syne jeg ikke det er. Jeg tror ikke du finner mange brudepar som har lyst på ekstra knot på dagen sin med noen som enten blir kjempeskuffa/lei seg/sinna/etc fordi de ikke kan være med likevel, eller at man prøver å ordne dem plass i siste liten. Eller så blir andre familiemedlemmer sure og sinte og så videre og så videre. Greit å eliminere alt som kan være kilde til forviklinger, rot og sure miner tenker jeg. Det er jo også greit å ha i bakhodet at de fleste inviterer gjester de har lyst til at skal komme, og da er det ikke bare å trekke på skuldrene og være helt likegyldig til om de ikke kommer. Anonymous poster hash: 49e9f...dfd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Jeg kommer til å sende sms. Jeg har allerede fått vite at det er noen som ikke har mottat invitasjonen, og sett at en sms med svar er sendt, men ikke mottatt av min mobil. Da må jeg nesten dobbeltsjekke med alle som ikke har svarr Anonymous poster hash: c2d09...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå