Gå til innhold

har dere "uflaks dager"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller sånne dager hvor alt dere gjør blir feil eller alt går galt? Føler meg sånn i dag..

Anonymous poster hash: d372e...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta rådet til Baloo, Timon og Pumba.

Ta livet som det faller seg og hakuna matata.
Jeg tror at slike dager blir verre fordi man selv tror at det er en drittdag! På tide å snu den sure minen opp ned :D

Skrevet (endret)

ff1091050d2483a0c081179a30f8c4ef.jpg

ja har absolutt shitty dager... Bare å vente til de går over...

Endret av Zereta
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kaller de "NEI FY FAAN NÅ ER HAN SATAN HER IGJEN HELVETE FAEN IKKE RART JEG HATER Å LEVE NÅ HARN SATT DØRKARMEN FORAN TÅA MI IGJENNNNNNN!

Anonymous poster hash: 6d00d...c52
  • Liker 3
Skrevet

Har hatt min del av dager hvor alt går til helvete fra jeg står opp til jeg legger meg. :P

Skrevet

Livet går opp og ned.. Og opp igjen. Sånn er det for alle. Ta det som det, ikke konkluder med noe som helst og gled deg til du kan legge deg

Skrevet

Ja det skjer...et eksempel fra noen år tilbake:

Først så forsover jeg meg men spretter opp i håp for å rekke neste budd. Løper ut av rommet, men sklir på noe og faller. Kommer meg på badet og begynner å kle på meg,buksa var skitten,ok må finne ny bukse..finner den og idet jeg snur meg sparker jeg foten i kommoden.

Løper på badet og begynner å sminke meg,treffer øyet med eyelineren og måtte ha flere forsøk på å få på meg kontaktlinse, kommer meg omsider ut og løper som faen, sklir 3 ganger(var vinter)men rekker bussen. Setter meg ned og sender sms til sjefen,BOOM...der kommer billettkontroll...hadde jo SELVFØLGELIG glemt lommeboka hjemme,så ble en god del 100 lapper fattigere....resten av dagen gikk fint da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...