Charmina Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 Hei Har noen av dere prøvd de nye bikiniene/badedraktene som man blir brun igjennom? det virker jo utrolig at det går an! Har prøvd noen, men ikke kjøpt enda. Synes ikke fargene på de jeg har sett har vært helt i blinken for meg God sommer alle sammen Klemmer fra charmina
Bergenspike Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Nei, de har jeg aldri hørt om! Hvor kan man kjøpe dem? :o
Midnattsol Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Ja, dette hørtes bra ut...hvis det funker. Jeg spør jeg og, hvor kan man få tak i dem?
Gjest Janna Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 ....det er da bare å gå på Huk og sole seg det, så blir man brun over det hele!... Det gjør jeg...
Charmina Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2002 Hei igjen Her i bergen selges de på Sol og Regn og hos Netty undertøy. De har altså badedrakter og bikinier. Koster ca 500 - 600 kroner. Man blir brun igjennom og den fungerer visst som om man har solkrem - man trenger ikke smøre seg under. neste gang jeg er i byen skal jeg huske å se hva merket heter. Så skal jeg gi en tilbakemelding! Klemmer fra Charmina
Guess What! Skrevet 5. juli 2002 #7 Skrevet 5. juli 2002 :-? :-? Hva? Brun gjennom? Nå Skjønner jeg ingenting! :D
Charmina Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 5. juli 2002 Heisann Ja man blir altså brun igjennom badetøyet. det blir ingen skille der hvor tøyet er. Solen skinner igjennom stoffet, og stoffet fungerer som solkrem. Ganske genialt om man ikke vil ha skille - særlig på overkroppen der det jo ikke alltid er like fint om man har en topp eller utringet kjole på! klem fra charmina :blunke:
Guess What! Skrevet 5. juli 2002 #9 Skrevet 5. juli 2002 Jaaa! Takk, Nå skjønner jeg ! UNDER badetøyet ja.. lille predde trodde man ble brun på hele kroppen av en liten bikini som "reflekterte".... *sjemst litt*
Charmina Skrevet 6. juli 2002 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2002 Hei Fint at du forsto............. koseler litt av quess what. Og tenker at jammen hadde det vært enda smartere med en bikini som gjorde dette........reflekterte altså....!! Sommerklem fra Charmina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå