Gå til innhold

Hva gjør jeg nå:/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har spurt sikkert 7 personer om de ville være min +1 i bryllupet til en venn. Alle takket nei, jeg ble sur og oppgitt. Så spurte jeg to til samme dag, uten å vente på at den andre ga et klart svar, fordi jeg var så sikker på at de kom til å si nei uansett. Men du har vel gjettet hva som har skjedd nå. Riktig, begge svarte ja. Hurra :( Hva gjør jeg nå? Blir så irritert på meg sjøl..

Anonymous poster hash: ce7d2...365
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du ha en +1 da?

Anonymous poster hash: 0b708...817
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo fått TO personer som vil dra med meg nå. Eller hva mente du AB? Noen som har noen kloke ord?

Skrevet

Gi invitasjonen din, så går de to sammen så blir du hjemme :P

Kjip situasjon. Du må jo bare fortelle en av de at det ordnet seg men takke for at de ville være med eller noe.. Blir jo kjipt uansett hvordan du sier det!

Skrevet

Haha! Tulling....

Svar:

Flytt til Uzbekistan.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi invitasjonen din, så går de to sammen så blir du hjemme :P

Kjip situasjon. Du må jo bare fortelle en av de at det ordnet seg men takke for at de ville være med eller noe.. Blir jo kjipt uansett hvordan du sier det!

Hahahaha!!

Ja, sant. Behøver jo ikke gjøre det mer komplisert enn det er ;) Tenkte kanskje jeg kunne være så frekk å spørre om jeg kunne ha med +2 :P Da hadde jeg sikkert blitt godt likt :D

AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det troll... Tror du er den samme som har trollet her de siste dagene..

Anonymous poster hash: efe99...317
  • Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Gips på begge føtter, og si derfor trengte du to. haha

Skrevet

Hahahaha!!

Ja, sant. Behøver jo ikke gjøre det mer komplisert enn det er ;) Tenkte kanskje jeg kunne være så frekk å spørre om jeg kunne ha med +2 :P Da hadde jeg sikkert blitt godt likt :D

haha, en i hver arm. I like it. Skader jo ikke å spørre :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det troll... Tror du er den samme som har trollet her de siste dagene..

Anonymous poster hash: efe99...317

Det er ille når folk tror jeg troller :S Har ingen andre gjort denne blemmen før? :/

Gips på begge føtter, og si derfor trengte du to. haha

Hahahaha, godt tips! ;) Nei, får vel bare si fra til hu ene at det ordnet seg. Kjenner jeg gruer meg litt. Håper bare en av de ikke kan likevel.. Men jeg har null og niks karma, så ;)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Bor du i utlandet et sted? Har aldri vært i bryllup der man har fått 1+ på invitasjonen uten at vertsskapet er klar over at man har kjæreste. Forstår at det er vanlig i USA og slikt, men..

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i utlandet et sted? Har aldri vært i bryllup der man har fått 1+ på invitasjonen uten at vertsskapet er klar over at man har kjæreste. Forstår at det er vanlig i USA og slikt, men..

Nei, bor i Norge. Jeg, vet - ikke vant til det selv! Men bryllupet skal være i USA, da. Så kanskje derfor.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nei, bor i Norge. Jeg, vet - ikke vant til det selv! Men bryllupet skal være i USA, da. Så kanskje derfor.

Det kan godt hende det er derfor, ja.

Skrevet

Så du må si til ei at hun dessverre ikke kan bli med på ferietur allikevel? :fnise: Det er litt kjipere enn om bryllupet hadde vært i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Så du må si til ei at hun dessverre ikke kan bli med på ferietur allikevel? :fnise: Det er litt kjipere enn om bryllupet hadde vært i Norge.

Bare si fra om du vil gjøre den jobben for meg ;) Gleder meg vilt og hemningsløst ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at du egentlig hadde spurt en først som ikke kunne men som plutselig fikk fri likevel og nå kan? Også beklager du hehe

Anonymous poster hash: 02675...adb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meld fra til brudeparet at du er bigamist og derfor må ha +2.

Anonymous poster hash: efb07...a5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si at du egentlig hadde spurt en først som ikke kunne men som plutselig fikk fri likevel og nå kan? Også beklager du hehe

Anonymous poster hash: 02675...adb

Den tar jeg! Graacias!

Meld fra til brudeparet at du er bigamist og derfor må ha +2.

Anonymous poster hash: efb07...a5b

Hahahaa :D :D :D

AnonymBruker
Skrevet

Du har spurt 7 stk som har sagt nei. Så spurte du 2 andre og begge sa ja. Når noen nevnte USA, så skal bryllupet plutselig være der også... Jadda, koser deg i kveld?

Anonymous poster hash: 837db...e76

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har spurt 7 stk som har sagt nei. Så spurte du 2 andre og begge sa ja. Når noen nevnte USA, så skal bryllupet plutselig være der også... Jadda, koser deg i kveld?

Anonymous poster hash: 837db...e76

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...