Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Så at Kicks hadde tilbud nå, og jeg har tenkt på å prøve denne en stund.
http://www.kicks.no/anastasia/beauty-awards-c2997/dipbrow-pomade-p60919

Hvilken farge tror dere passer oss med denne hårfargen?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0b/1b/f6/0b1bf6d3067bd1bb1a0242a517f05112.jpg

Anonymous poster hash: c65cf...012

Bildet gjort om til link grunnet opphavsrett.
Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

taupe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

taupe

Takk! :) Typisk nok var det den eneste som var utsolgt..hehe

Anonymous poster hash: c65cf...012

AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids kjøpe den på BeautyBay til 139 NOK i stede. :) Fri frakt er det også. Jeg har hvertfall kun gode erfaringer med nevnte nettside, og har selv kjøpt både brow wiz og brynspudderet + kost fra Anastasia der.

Anonymous poster hash: c2850...190
  • Liker 2
Skrevet

Taupe, taupe, taupe! Soft brown blir aaaltfor mørkt for deg. Jeg kjøpte først soft brown og det blir ikke flatterende for noen med askeblondt hår.

Skrevet

Anastasia brush 15, cut angled brush er også fantastisk med dipbrow, og andre øyenbryns produkter, pomade eller pudder. Nr 12 er altfor liten og du har mye mindre kontroll spør du meg.

Skrevet

Tråden ryddet for datainnsamling.

Bond, forumansvarlig

Skrevet

Har ca den hårfargen og bruker blonde :) øyenbrynsblyanter blir alltid mørkere når man tegner på!

AnonymBruker
Skrevet

Taupe og beautybay.com :)

Anonymous poster hash: f7f1d...394
Skrevet

Det var versert påstander i diverse kosmetikkforum av blonde fargen får et grønnaktig skjær i seg kombinert med noen hudtoner. Nå husker jeg ikke hvilke hudtoner de som hevdet dette hadde, men jeg styrte iallefall unna blonde pga dette etter litt etterforskning.

Men du kan jo ha en slik hudtone at dette ikke kommer frem, og farge blir å sitte veldig pent på deg.

Jeg skulle ønske taupe var litt lysere for å være ærlig. Har du ikke en Vita nær deg? Kunne vært en ide å gått innom, og hvis de fører Anastasia BH, spør pent om de ikke kunne prøvd blonde og taupe på deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...