AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Har virkelig ikke noe å finne på akkurat nå, er egentlig litt daff, men samtidig rastløs.. Har trent styrke og gått en liten tur i dag, så har vel egentlig trent nok, men vurderer sterkt å ta en joggetur også. Men bør man trene to ganger i løpet av en dag?Anonymous poster hash: 14d47...e1e
_LanciA_ Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg trener flere ganger om dagen når jeg har tid og kjeder meg:) Løper f.eks litt i bakker og så litt styrke og kanskje en rolig sykkeløkt til kvelds:) Vet ikke hva man bør eller ikke, har ikke merket noen problemer egentlig. Prøver å passe på at kroppen får restutisjon nok seff
Fireflies Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Det går helt greit å trene to ganger i løpet av en dag.
Fiolinisten Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Går helt fint å trene flere ganger om dagen om du har overskudd og ork til det.
Pringle Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Du kjenner på formen når du trenger hvile Utnytt rastløsheten, den er gull verdt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå