emme Skrevet 28. august 2004 #1 Del Skrevet 28. august 2004 Hei :-) Vi var hos legen 19.juli, og ble da enige om at vi skulle få prøverør på St. Olav i Trondheim. Legen skulle da sende saken videre. Vet det har vært feriestengt der oppe, men lurer likevel på om det er noen her som vet hvor lang tid det tar før vi hører noe fra St. Olav ? Begynner å bli utålmodig nå når jeg endelig føler at vi nærmer oss noe konkret, som kanskje kan hjelpe oss til en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2004 #2 Del Skrevet 28. august 2004 Var fastlegen din som sendte deg til St.Olav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Da vi ble søkt inn til IVF ved St.Olavs, så ble henvisningen sendt fra gynekologen i midten av november. Helt i begynnelsen av desember fikk jeg et brev hvor de bekreftet at de hadde mottatt henvisningen. Sammen med dette brevet fikk jeg noen rekvisisjoner til blodprøver som manglet før vi kunne få IVF, samt en rekvisisjon til sædprøve av mannen... I februar/mars (om jeg ikke husker feil) ble vi klarert, og jeg startet på medisinene i mars. (16. mars for å være nøyaktig) Så for oss var det minimalt med ventetid, føler jeg Men jeg vil tro at det har blitt litt mer "ventetid" pga at de hadde feriestengt i juli. (Ikke mye ventetid, men noen uker ekstra, kanskje) Men du kan jo sende dem en mail og høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emme Skrevet 30. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2004 Fikk svar fra St. Olav på lørdag. Venter bare på svar fra en siste prøve som vi tok 19.juli, så får vi komme inn til behandling. Gikk jammen fort likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Vi kommer kanskje inn før jul, hvis ikke blir det like etter nyttår. Skal ta en test med Pergo og to blodprøver i sept/okt. Så jeg synes ikke ventetiden er så lang, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå