Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk en vin av sjefen for rundt 3 måneder siden og har veldig lyst til å bytte den. Er det muligheter for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Fikk en vin av sjefen for rundt 3 måneder siden og har veldig lyst til å bytte den. Er det muligheter for det?

Hvorfor ikke bare gi den bort som gave til noen og kjøpe en ny til deg selv?

Det koster vel ikke så mange kroner?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei!

Du kan vel bare spørre på polet.

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Vin kan byttes ja, dersom polet har tilsvarende i sitt sortiment.

Anonymous poster hash: 13125...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol kan ikke lenger bytts på polet, så gi den til noen andre og kjøp deg en du har lyst på.

Anonymous poster hash: 6e73c...0e2

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol kan ikke lenger bytts på polet, så gi den til noen andre og kjøp deg en du har lyst på.

Anonymous poster hash: 6e73c...0e2

Vin kan byttes. Sprit/brennevin kan ikke.

Anonymous poster hash: 13125...aa5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du bytte den?

Anonymous poster hash: 0deb1...24a

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor vil du bytte den?

Hvilken interesse har du av å vite det?

Skrevet

Bor et stykke fra nærmeste vinmonopol og benyttet meg derfor forumet her for å spørre:) Grunnen til at jeg skal bytte er fordi det er en meget søt vin, noe som jeg ikke foretrekker! i tillegg er jeg student og hvis det da er mulighet for å bytte den, vil jeg heller det enn å gi den bort:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken interesse har du av å vite det?

Fordi det virker ganske sært å gå igjennom så mye for kun en skarve flaske vin...

• Liker 1
Skrevet

Fordi det virker ganske sært å gå igjennom så mye for kun en skarve flaske vin...

Så mye? Må uansett på Vinmonopolet med tanke på drikkevarer til 17 mai! Så da er det jo greit å vite om jeg skal ta den med for å bytte👍🏽

AnonymBruker
Skrevet

Så mye? Må uansett på Vinmonopolet med tanke på drikkevarer til 17 mai! Så da er det jo greit å vite om jeg skal ta den med for å bytte👍🏽

Tenkte mer mtp hvorfor jeg "etterlyste" en forklaring på hvorfor :)

Skrevet

Han ene jeg bor med kjøpte den for 100kr så da var det løst! Takk for alle som tok deg tid til å svare 😁👍🏽

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...