Gå til innhold

1 ukers ferie i London, hvor mye penger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn ca, hvor mye trur du jeg trenger til en uke i London?
Blir tilbud-ferie, altså når sommerferien er over og skolene har startet.
Hvor mye trur du jeg bør spare?

5000kr er det nok? Eller blir det trangt?

Jeg er student så har ikke så alt for mye penger, å kommer til å "shoppe deretter". Jeg kommer ikke til å svi av 10 000 på klær.

Men fly, hotell og mat. Sånn ca hvor mye trur du jeg trenger? Har du vært i London før, hvordan er prisene?

Anonymous poster hash: f0e25...eea
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kun til lommepenger for mat, tuben og taxi holder nok 5000. Men ville tenkt 1000 kr dagen.

Hotell og fly itillegg kommer an på hvilket hotell og når du bestiller flybilletter. 3-stjerners hotell kommer jo fort på min. 2-3000 for ei uke. Fly itillegg... Du bør nok regne med at ei uke I London vil fort koste 10 000. Med hotell, fly og shopping kosta det meg 10 000 for ei helg 😯

Endret av teknosilje
Skrevet

Hvis du skal ut og spise, drikke, på clubbing og slikt så ryker det penger.

I London får pengene bein å gå på, men det er mye gøy der da.

Enig med teknosilje. 1000 per dag bør du ha I backhånd I hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du reise alene eller kan dere være to på rommet? Det er nesten ikke noe dyrere med dobbeltrom enn enkeltrom, så det blir ganske mye billigere per pers. hvis det er to.

Anonymous poster hash: 60319...e3f
Skrevet

Det kommer helt an på hvilken type tur du vil dra på. Tilbudsferie kan gjøres veldig billig ved å bo på hostell, det fins mange sentrale og du skal jo uansett ikke være der annet enn om natta.

For min del hadde 5000 vært mer enn nok for en uke i London, men det kommer veldig an på hvilken standard du vil ha og hvor mye du vil shoppe, samt hvor mange ting du vil gjøre :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal du reise alene eller kan dere være to på rommet? Det er nesten ikke noe dyrere med dobbeltrom enn enkeltrom, så det blir ganske mye billigere per pers. hvis det er to.

Anonymous poster hash: 60319...e3f

Vi blir to, kanskje tre. Og vurderer å ta i August/September, for da er det ofte tilbud.

Regner med det blir enten ei uke, eller lang helg 4-5 dager kanskje.

Blir en tur ute på byen for å drikke, og teater 2-3 ganger, og shopping. Jeg shopper ikke så mye, men litt blir det. Er bøker billige i England? I USA så var det ikke så billig... men en av de to skal være billig, ser for meg det er en del på å spare i England, i forhold til Norge.

Så det blir kanskje en ganske dyr tur, så fly og hotell vil vi finne så billig som mulig.

ts

Anonymous poster hash: f0e25...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...