Gå til innhold

Problemer med å åpne lenker. Hjelp ønskes! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke til å åpne lenker, dvs jeg får åpna de, men innholdet vises ikke. F.eks lenker som ligger på min kommunes hjemmeside, viktige ting om skolesøknader, SFO-info og lignende. Når jeg åpner de, kommer jeg inn på et word lignende program og alle sidene er der, samt bilder de har lagt ved, punktene osv, men teksten er ikke-eksisterende. Dette er veldig plagsomt siden det er viktige ting jeg bør lese! Har aldri opplevd dette før, oppdaget det for 2 dager siden. Kommer ingen varsler på PC-en om at den ikke kan laste opp, eventuelle programmer jeg må laste ned for å lese og lignende. Hva kan dette skyldes? Veldig frustrerende. :/

Anonymous poster hash: 74450...19a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som skjer er at skolen linker til dokumenter de har lagt ut i stedet for websider. Ikke s[ mye man kan gj;re med det.

AnonymBruker
Skrevet

Det som skjer er at skolen linker til dokumenter de har lagt ut i stedet for websider. Ikke s[ mye man kan gj;re med det.

Men dette er jo kommunen. Sandnes kommune for å være veldig spesifikk. De legger jo ut søknadsskjemaer som når jeg åpner de kun viser tomme kolonner. Det kan jo ikke være slik at ingen får til å lese skriv og skjemaer som kommunen legger ut på kommunens hjemmeside?

Skrevet

Kom med en link så skal jeg teste den ut for deg.

AnonymBruker
Skrevet

https://www.sandnes.kommune.no/Globalmeny/Aktuelt-og-presse1/Nyheter/Redusert-foreldrebetaling-i-barnehagene/

Hvis du forsøker å åpne den lenken med skjemaet for redusert foreldrebetaling.

Takk.

Når jeg åpner kommer det bare opp blanke rader der man skal fylle inn noe åpenbart. Men all tekst er borte.

Ts

Skrevet

Når jeg åpner kommer det bare opp blanke rader der man skal fylle inn noe åpenbart. Men all tekst er borte.

Ts

Har du siste versjon av Adobe Reader (Hukk AV McAfee antivirus)?

Hos meg fikk jeg fram hele skjema med tekst.

Jeg har lagt til filen i dette innlegget, så kan du laste den ned herfra istedenfor.

AnonymBruker
Skrevet

Har du siste versjon av Adobe Reader (Hukk AV McAfee antivirus)?

Hos meg fikk jeg fram hele skjema med tekst.

Jeg har lagt til filen i dette innlegget, så kan du laste den ned herfra istedenfor.

Tusen takk!

Jeg skal sjekke Adobe, men jeg trodde jeg lasta den ned for noen dager siden. Men kanskje jeg lasta ned feil likevel. Jeg skal slå av McAfee når jeg skal åpne slikt, var det det du mente?

Skal prøve på alt dette. Takk igjen :)

Skrevet

Tusen takk!

Jeg skal sjekke Adobe, men jeg trodde jeg lasta den ned for noen dager siden. Men kanskje jeg lasta ned feil likevel. Jeg skal slå av McAfee når jeg skal åpne slikt, var det det du mente?

Skal prøve på alt dette. Takk igjen :)

Bare hyggelig, lykke til :)

Når du går inn på linken jeg kom med, så ser du at den har hukket av at du vil også laste ned McAfee antivirus. Det vil du ikke gjøre :P

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være noe riv ruskende galt med fila. Når jeg åpnet den låste hele PCen seg ... Fila kom opp, og jeg så hva som sto på den delen av arket som vistes, men ingenting funket. Selv Ctr+Alt+Delete brukte et minutts tid på å slå gjennom.

Anonymous poster hash: bbff7...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...