Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 jeg har rett frme vipper om dere forstår, har benyttet meg av vippetang hele mitt liv, og endelig funnet den ene som bøyer slik at det sitter hele dagen. benytter meg av vippetangen før mascara... men når jeg tar på mascara faller vippene rett ned igjen.... så nå går jeg uten!! men hvordan i all verden får bøy samtidg som jeg har mascara på?
Smiley Skrevet 28. august 2004 #2 Skrevet 28. august 2004 Det so kan være et lurt triks, er følgende: 1- legg ett tynnt lag med mascara på vippene. 2-bruk vippetangen forsiktig, og bøy vippene oppover 3-legg på ett tynnt lag mascara til. Håper dette fungerte for deg
SimSim Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Kjenner godt til problemet. Jeg har brukt vippetang daglig i sikkert 15 år. For meg funker det best om jeg bruker en maskara som stivner på vippene, og har funnet ut at det stort sett er vannfaste som gjør det (vippene stivner før de rekker å bøye seg ned igjen..). Min favoritt er Lancome`s Eternicils. Den har jeg brukt i alle år, men nå har den dessverre gått ut av sortimentet :evil: Heldigvis finnes den fortsatt hos Strawberry - så jeg kjøper den der. Et annet alternativ er den vannfaste til Lumene. Har brukt den i perioder. Ellers har jeg kjøpt en haug med maskaraer som er ubrukelig for meg...siden vippenen min nekter å holde seg oppover hvis maskaraen ikke stivner dem der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå