Gå til innhold

Når ansatte slutter i barnehagen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en liten en på 2 år som stortrives i barnehagen. Nå har det seg sånn at et par av dem som jobber på avdelingen hans, desverre skal slutte. Og av en eller annen grunn blir jeg skikkelig lei meg og deppa av det! Disse to er to h*n har fått kjempegod kontakt med og som det snakkes mye om hjemme. Syntes det er så trist..

Jeg liker dem begge så godt og har følt meg så trygg på dem fra dag én når det gjelder å levere fra meg barnet mitt.. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til det kommer nye ansatte.

Andre som har det sånn/har opplevd det? Eller er jeg litt i overkant emosjonell?:P

Anonymous poster hash: 1b716...ab5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har en liten en på 2 år som stortrives i barnehagen. Nå har det seg sånn at et par av dem som jobber på avdelingen hans, desverre skal slutte. Og av en eller annen grunn blir jeg skikkelig lei meg og deppa av det! Disse to er to h*n har fått kjempegod kontakt med og som det snakkes mye om hjemme. Syntes det er så trist..

Jeg liker dem begge så godt og har følt meg så trygg på dem fra dag én når det gjelder å levere fra meg barnet mitt.. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til det kommer nye ansatte.

Andre som har det sånn/har opplevd det? Eller er jeg litt i overkant emosjonell? :P

ja du tar litt av...........

Anonymous poster hash: f1807...de3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har det sånn/har opplevd det? Eller er jeg litt i overkant emosjonell?:P

Favoritten til vår datter skal over på ny avdeling, og det syns jeg er kjempetrist. Datteren min er helt tussete etter denne damen, kaster seg rundt halsen hennes hver morgen og snakker mye om hun hjemme. Jeg får helt vondt i magen av å tenke på at hun skal komme i barnehagen og ikke se henne på morgenen.

Så nei, du er i alle fall ikke den eneste som blir trist over "barnehagetanter" som slutter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ja du tar litt av...........

Anonymous poster hash: f1807...de3

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du føler er jo helt normalt når man er glad i barna sine og ønsker de skal ha en tryggest mulig hverdag i barnehagen. I sær når de er så små. Du kan liksom ikke snakke med og forklare barnet ditt dette, og det er klart at barnet ditt vil merke at disse omsorgspersonene han er blitt knyttet til plutselig ikke blir å være der lengre. Det ER trist og dette er en av bakdelene med barnehage, man vet aldri hvordan personalet er og om de er stabile. Er bedre med familie, eller kanskje ikke. Nå til dags reiser jo de også fra barna siden det er så mange foreldre som går gjennom samlivsbrudd. Triste greier.

Iallefall, jeg føler med deg. Stor klem :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er trist at en av de ansatte, som virkelig verdsetter og som er helt usedvanlig flink, skal slutten til høsten. Men ikke sånn at jeg blir deppa og lei meg. Livet består jo av denne type avskjeder hele tiden, så det er jo bare å takledet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...