Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #1 Skrevet 28. august 2004 jeg var å så denne filmen i går, på premiere og hadde store forventninger. det ble sagt om filmen atdet var årets grøsser film og at den var utrolig ekkel. jeg er vant med å sepå slike filmer og forvnetet da litt grøss... men oppriktig talt, dette var en elending film! den ville ha fått 2 3 av meg og ikke 5 som terningkast!!! for det første, så var det så utrolig usansynlig. handlingen gikk utrolig sakte frem! folka var kjedelige og snakket i gåter. og jeg skvatt ikke en eneste gang. det var kun eneste skrekk opplevelse, ikke noe mer... og man forventer jo mer i en skrekk film! vil nok si at det var mer handling og tankegang bak det hele enn det var skrekk og ekkelt..... det var nesten komsik hvordan filmen var laget opp, og for å ikke snakke om, slutten..... bang så var det slutt uten noen mening! nei bruk pengene deres på en annen kinofilm, det mener jeg! aldri har jeg vært så skuffet over en film som denne gangen!
Gjest Revenka Skrevet 28. august 2004 #3 Skrevet 28. august 2004 Har sett traileren, og den virket veldig bra. Hadde tenkt til å se den helt til jeg hørte at det egentlig var en kjærlighetsfilm, ikke en ordentlig grøsser. For en nedtur! Men jeg har tenkt til å se den fordi han skuespilleren er så deilig
Gjest Virvar Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 Det ser da skummelt nok ut den reklamen som de viser på tv :o . Jeg tør ikke se den på kino iallefall. Ofte så er det det psykologiske som er det mest skremmende, Ikke nødvendigvis det man får se, men tanken bak, skrekken som bygger seg opp. Synes jeg iallefall.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 neinei har sett denne film,en også og ja det er mer kjærlighetsfilm ja, det er det den rett og slett handler om. ja det var reklamen jeg også ble fanget av, men de små snuttene som virker svært ekkle på reklamene er de eneste i hele filmen, selv liker jeg ikke skrekk filmer men ble lurt med i går, og til og med jeg klarte å se denne uten noen som helt problemer, faktisk så måtte jeg le et par ganger av hvor dumt det egentrlgi var.
Ingeborg Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Jeg likte den kjempegodt! Og nei, det er nok ikke en grøsser i tradisjonell forstand. Ingen ur-skummel "få publikum til å hyle for enhver pris"-film. Det er nettopp det langsomme tempoet som skaper spenning i filmen. Det er ikke masse blod og gørr, men det er underfundig. Og med én gang jeg trodde jeg hadde skjønt hva som foregikk, måtte jeg tenke om igjen... Jeg anbefaler gjerne The Village.
starie Skrevet 28. august 2004 #7 Skrevet 28. august 2004 Gå heller og se dawn of the dead! Nei fytti, denne var helt utrolig dårlig.
Thea Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Jeg er også pyse på min hals når det gjelder slike filmer.Synes bare traileren ser crepy ut jeg da :o
Polly Ester Skrevet 29. august 2004 #9 Skrevet 29. august 2004 Jeg er også pyse på min hals når det gjelder slike filmer.Synes bare traileren ser crepy ut jeg da :o Samme her. Jeg skvatt da jeg var på kino og så en annen film, og så kom denne som forfilm. Jeg lukket øynene og ørene, syns det var kjempeskummelt. Men, så skvatt jeg veldig da jeg så Gothika også. Og The Others torde jeg ikke se på kino - men har sett den på film hjemme senere. Samme med Den Sjette Sansen - ble advart mot å se den, fordi jeg er meget lettskremt, men den er en av de beste filmene jeg har sett. Har lyst til å se The Village, samtidig som jeg er redd for den. Vet ikke om jeg kommer til å gå på kino, men kanskje når den kommer på DVD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå