Gjest Meeh Skrevet 13. mai 2015 #41 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Aldri en dag uten paranoide FRPere som syter å klager over at alle er i mot dem. Tror du virkelig at det er hårsårhet som gjør at FrPere sier de blir mobbet tre ganger så ofte som gjennomsnittet? Det er en grunn til at de som i størst grad holder kjeft om meningene sine er FRPere, det er et stort paradoks at det er de som snakker varmest om mangfold, solidaritet og likebehandling som er de største tyrannene og mobberne mot annerledestenkende. Ah, FRP'ere og FPU'ere med den der offerrollen! Er så lei av å lese disse stakkar-historiene. Radikale på begge sidene får mer oppmerksomhet enn de som er midt på treet. RU- og SU-ungdommer blir sett på som kommunistiske freaks, mens FPU-ungdommer ser sett på som harry rasister. Kan ikke huske å ha lest de radikale på venstresiden sette seg selv i offerrollen. RU ønsker å oppheve privat eiendomsrett og innføre planøkonomi alá Sovjet, dette er hundre ganger mer radikalt enn FRP, altså ikke sammenlignbart. Har du ikke sett venstreorienterte sette seg i offerrollen er du blind, hvem er det som konstant syter om hvordan patriarki og kapitalisme holder dem nede? Endret 13. mai 2015 av Meeh 8
Apis Skrevet 13. mai 2015 #42 Skrevet 13. mai 2015 Litt snodig egentlig at de som føler seg mest krenket og forurettet, skal være de første til å krenke andre. 4
Example Skrevet 13. mai 2015 #43 Skrevet 13. mai 2015 Som oftest er FrP-sympatisørerne rasister og dermed greit å mobbe dem for min del Er vel liten tvil om at du er en mobber selv, med slike holdninger. 10
sebastianen Skrevet 13. mai 2015 #44 Skrevet 13. mai 2015 Litt snodig egentlig at de som føler seg mest krenket og forurettet, skal være de første til å krenke andre. Hvordan krenker FrP andre ? 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #45 Skrevet 13. mai 2015 Ah, FRP'ere og FPU'ere med den der offerrollen! Er så lei av å lese disse stakkar-historiene. Radikale på begge sidene får mer oppmerksomhet enn de som er midt på treet. RU- og SU-ungdommer blir sett på som kommunistiske freaks, mens FPU-ungdommer ser sett på som harry rasister. Kan ikke huske å ha lest de radikale på venstresiden sette seg selv i offerrollen. Jeg har kjent flere Rødt og Su medlemmer, jeg spurte dem om hvor viktig det var med konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår for Norske arbeidere, dem begynte plutselig å snakke om milliardærer som styrer stortinget. Jeg har aldri klart å ta dem seriøst etter det! Anonymous poster hash: 97ff0...138 6
Apis Skrevet 13. mai 2015 #46 Skrevet 13. mai 2015 Hvordan krenker FrP andre ? alenemødre, finnmarkinger og andre latsabber mye brukt sitat i sin tid... 1
Sir Winston Skrevet 13. mai 2015 #47 Skrevet 13. mai 2015 Som oftest er FrP-sympatisørerne rasister og dermed greit å mobbe dem for min delAnonymous poster hash: a5aad...3e9 ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Sånn snakker en ekte rasist!!! 5
sebastianen Skrevet 13. mai 2015 #48 Skrevet 13. mai 2015 alenemødre, finnmarkinger og andre latsabber mye brukt sitat i sin tid... Hva er politikk ? Jeg kan gi deg et svar. Fordeling av goder og byrder. Det å sette en sak under diskusjon er ikke hets. Det er politikk. I enhver politisk sak er det noen som får et gode og andre en byrde. Det finnes ingen saker som ikke kan diskuteres. Jeg har politiske motstandere, det gjør dem ikke til mennesker jeg ser ned på, det gjør dem bare til folk med en annen politisk mening. 6
Apis Skrevet 13. mai 2015 #49 Skrevet 13. mai 2015 Hva er politikk ? Jeg kan gi deg et svar. Fordeling av goder og byrder. Det å sette en sak under diskusjon er ikke hets. Det er politikk. I enhver politisk sak er det noen som får et gode og andre en byrde. Det finnes ingen saker som ikke kan diskuteres. Jeg har politiske motstandere, det gjør dem ikke til mennesker jeg ser ned på, det gjør dem bare til folk med en annen politisk mening. Det kan sikkert være uenighet om hva som er mannen eller ballen, om en nå er den som dribler, eller er den som blir driblet.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #50 Skrevet 13. mai 2015 FrP-velgere mobbes? Hva da med de som stemmer på enda mer radikale partier? Anonymous poster hash: 48abc...a78
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #51 Skrevet 13. mai 2015 "Enda mer radikale partier"? Som Høyre, Ap, Sp, SV, osv? Med andre ord, så godt som alle andre partier? For ordens skyld, FrP er et reaksjonært parti. Et ekstremt reaksjonært parti. Radikal... Anonymous poster hash: d0a55...ba8 4
Tibbie Skrevet 13. mai 2015 #52 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har kjent flere Rødt og Su medlemmer, jeg spurte dem om hvor viktig det var med konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår for Norske arbeidere, dem begynte plutselig å snakke om milliardærer som styrer stortinget. Jeg har aldri klart å ta dem seriøst etter det! Anonymous poster hash: 97ff0...138 Se der, ja. RU og SU har sine "hatere" dem også Er ikke bare FpU. 2
sebastianen Skrevet 13. mai 2015 #53 Skrevet 13. mai 2015 "Enda mer radikale partier"? Som Høyre, Ap, Sp, SV, osv? Med andre ord, så godt som alle andre partier? For ordens skyld, FrP er et reaksjonært parti. Et ekstremt reaksjonært parti. Radikal... Anonymous poster hash: d0a55...ba8 Hvordan er FrP baksterversk ? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #54 Skrevet 13. mai 2015 Vel, FrP mener jo voldtektsofferet har skyld i voldtekten...Horne om voldtekter i 2011: - Jentene har like mye ansvar Likestillingsminister Solveig Horne (Frp) mente for to år siden at «jentene har et ansvar for hvilken situasjon de setter seg i» da hun ble spurt om voldtekt av kvinner.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/horne-om-voldtekter-i-2011-jentene-har-like-mye-ansvar/a/10152430/ Anonymous poster hash: d0a55...ba8 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #55 Skrevet 13. mai 2015 Se der, ja. RU og SU har sine "hatere" dem også Er ikke bare FpU. Ja, men RU og SU baserer sin ideologi rundt konspirasjonsteorier om at milliardærer styrer stortinget. FpU baserer sin ideologi rundt ssb statistikk. Stor forskjell... Anonymous poster hash: 97ff0...138 4
Drizzt Skrevet 13. mai 2015 #56 Skrevet 13. mai 2015 Litt snodig egentlig at de som føler seg mest krenket og forurettet, skal være de første til å krenke andre. Javel, visste ikke at venstresiden følte seg mest krenket? Vel, FrP mener jo voldtektsofferet har skyld i voldtekten...Horne om voldtekter i 2011: - Jentene har like mye ansvar Likestillingsminister Solveig Horne (Frp) mente for to år siden at «jentene har et ansvar for hvilken situasjon de setter seg i» da hun ble spurt om voldtekt av kvinner.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/horne-om-voldtekter-i-2011-jentene-har-like-mye-ansvar/a/10152430/ Anonymous poster hash: d0a55...ba8 Ja, fulle kvinner som setter seg selv i forsvarsløs tilstand har også skyld i det som skjer med dem enten det er voldtekt, tyveri eller hva det måtte være. Ansvarsfraskrivelse kommer ikke til å minske antall voldtekter, sorry.
Gjest Meeh Skrevet 14. mai 2015 #57 Skrevet 14. mai 2015 (endret) Vel, FrP mener jo voldtektsofferet har skyld i voldtekten... Horne om voldtekter i 2011: - Jentene har like mye ansvar Likestillingsminister Solveig Horne (Frp) mente for to år siden at «jentene har et ansvar for hvilken situasjon de setter seg i» da hun ble spurt om voldtekt av kvinner.http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/horne-om-voldtekter-i-2011-jentene-har-like-mye-ansvar/a/10152430/ Du leser dette som fanden leser bibelen. Solveig Horne mener helt åpenbart ikke at kvinner har skyld i voldtekt. Hun sier i bunn og grunn bare det samme politiet sier i forhold til låsing av hus og biler, det å passe på lommebøker i risikoområder, det å ikke provosere folk unødvendig på byen osv. Mange voldtekter kan unngås via forholdsregler, det er ikke victim-blaming å oppfordre til at folk tar forholdsregler. Endret 14. mai 2015 av Meeh 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #58 Skrevet 14. mai 2015 Tull. FrP-er må snart lære seg at å bli motsagt og utfordret på sine meninger ikke er det samme som mobbing og knebling. Anonymous poster hash: 2ef0a...248 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #59 Skrevet 14. mai 2015 Aldri en dag uten paranoide FRPere som syter å klager over at alle er i mot dem. Dette! Mobbebegrepet er forøvrig helt utvannet. Anonymous poster hash: 2ef0a...248 1
Gjest Walden Skrevet 14. mai 2015 #60 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har ikke inntrykk av at FrP'ere har blitt mobbet hos oss, men det er selvsagt ikke greit i den grad det skjer. Men så må man også som artikkelen skriver skille mellom mobbing og argumenter mot FrP's politikk. Anonymous poster hash: 1d5fd...b00 Mhm..slik ordla veldig mange seg på skolen også. "Vi - de populære - har ikke noe inntrykk av at noen i klassen vår blir mobbet" Året etter tok en selvmord pga mobbing. Selvsagt er det slik at FRP-holdninger mobbes i Norge. Det er veldig skremmende i et såkalt demokratisk land. For FRP representerer helt stuereine holdninger som hører hjemme i et demokrati. At sosialistene, de politisk korrekte, de hjernevaskede, har tatt kontroll over og rettighet over moral og etikk i dette landet er skremmende holdninger. Nå skal også de som er "annerledes", de som står utenfor "partiet" mobbes og latterliggjøres. Skremmende, men helt naturlig og i tråd med Orwell, Huxley og alle andre som beskriver hva som skjer når fascisme og totalitarisme innføres. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå