Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hva slike stropper heter? Har en kjole som lar meg bruke bh med skulderstropper, men ryggen er litt lav, har sett reklame for lenge siden for noen stropper som senker bh og som man festet rundt magen...?

Jeg finner ikke helt rett med søkene mine i dag, noen som vet?

Endret av Tirkes
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller kjøpe deg en bh beregnet på utringede kjoler?

Plaststroppene til å bytte ut selges de fleste stede, men hva de heter?

Anonymous poster hash: 92e44...57b

Skrevet (endret)

Jeg har ikke sett andre bher for utringet rygg (front og skuldre er ikke problemet) enn disse gummi-cuppene som ikke har noen stropper, og disse er jeg ingen fan av.

Jeg forklarte litt dårlig, det var en lang stropp man hektet i ryggfestet på en vanlig BH, som senket bh ned på ryggen. Det trenger ikke være plast.

Og det er hva det heter, evt om noen har link.

Endret av Tirkes
Skrevet

Jeg har ikke sett andre bher for utringet rygg (front og skuldre er ikke problemet) enn disse gummi-cuppene som ikke har noen stropper, og disse er jeg ingen fan av.

Jeg forklarte litt dårlig, det var en lang stropp man hektet i ryggfestet på en vanlig BH, som senket bh ned på ryggen. Det trenger ikke være plast.

Og det er hva det heter, evt om noen har link.

Aner ikke hva de heter,men jeg kjøpte mine hos la senza i sin tid. Vet bik bok har, change skal ha, og ville ikke blitt oveoverrasket om du kan finne de hos Cubus og linde også.

Fungerer kjempebra!

Skrevet

Jeg får ta en runde senere og spørre. Takk :)

Skrevet

Hvis du vil kjøpe ny BH så heter den typen man kan bære på mange forskjellige måter "multiway". De finnes i salg mange steder, f.eks på Lindex.

Vil du bare ha stroppen (om du mener denne typen http://www.ebay.co.uk/bhp/low-back-bra-converter) kan du prøve å søke på "low back bra converter", "Backless bra extender", osv, men kan ikke si jeg har sett slike til salgs her i landet, så kanskje du må bestille fra utlandet :)

Skrevet

Åh, ja, det er de jeg mente. :) Skulle hatt til helgen, så jeg sjekker litt, så får jeg heller bestille fra utlandet til neste bruk.

Skrevet

Er ikke så lett å få norske treff, men Kaffejenta30 har i alle fall rett i at de har slike stropper på Bik Bok

1131105-8-1416403855989.jpg

Skrevet

Antlers og Kaffejenta, jeg digger dere!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...