AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Skal kjøpe ny foundation og nytt pudder og ønsker å kjøpe noe av kvalitet. Jeg skal ha kompakt foundation, så det blir jo nesten som to puddere. Dior er ganske mye dyrere enn Mac, er kvaliteten tilsvarende bedre? Hvem bør jeg velge? Anonymous poster hash: 13355...7f6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg syns Mac er veldig bra. Dior for meg kan bli "litt for mye", jeg liker at jeg ikke ser kjempesminket ut (selv om jeg er det). Anonymous poster hash: 467f9...cf0
Gjest Bond Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Tråden ryddet for datainnsamling. Bond, forumansvarlig
Colorama Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Synes Diorskin nude compact er amazing! Ingen porer var synlige. Litt for mørk for meg dog, men vet ikke hvordan huden din ser ut. Har ikke prøvd foundation fra Mac, men du kan jo gå innom en Kicks å prøve, de som jobber i Mac-avdelingen er veldig flinke
Jolene Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Jeg sverger til Dior. Enste sminkemerket som ikke "kaker" seg opp eller at jeg reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå