AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Er hundre tråder I guess, men spør igjen! Fetteren min skal konfirmeres til høsten og vi har så lyst til å gi noe fint! Ikke penger nødvendigvis, men kanskje en opplevelse? Han spiller hockey høyt opp i ligaen visstnok, vet dette interesserer han veldig. Vi har mulighet til å bruke litt penger på det, men samtidig ikke gi for å gi, heller noe med litt mening. Noen som har gode forslag utover kontanter og lommekniv? Anonymous poster hash: 4b551...855
Gjest Margit Spat Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har ikke peiling på hockey, så noe i den retningen kan jeg dessverre ikke gi forslag om. Når det gjelder opplevelser, så bør du sjekke hva som går av forestillinger eller konserter til høsten på det stedet som er aktuelt for dere. Foruten kontanter og lommekniv (og opplevelser) kan man for eksempel gi konfirmanten fiskestang, koffert/reiseveske, mansjettknapper, slipsnål, barbermaskin eller polaroidkamera.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Hør med foreldrene hans om det er en kamp eller noe han ville likt å se, så kan dere gi han billetter? Eller hva med en reise sammen med dere feks?Anonymous poster hash: a52d5...a72 1
skruf Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Er det andre ting han interesserer seg for? Broren min er glad i skog&mark, så til hans konfirmasjon kjøpte vi en flott Buck-kniv, samt en god tursekk. Ble veldig godt mottatt, og en gave han har i mange, mange år fremover. Buck-kniven er så bra kvalitet at den kan sikkert arves videre når han får barn selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Takk for svar, skal sjekke ut billetter til hockey! Han er helt ekstremt opptatt av hockey, og de er ikke såå ofte ute i skog og mark har jeg inntrykk av. Han er SÅ langt fra typen som går i skog og mark. Gaven synes jeg er kjempefin!! Men jeg har lyst til å gi noe jeg vet han vil bruke! Vi ser de ikke så ofte, ganske trist når jeg tenker meg om, men ellers er han veldig mye opptatt med treninger og slikt (camp, turer, kamper osv). Fryktelig vanskelig dette skulle være...Anonymous poster hash: 4b551...855
Millimani Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Opplevelser av ymse slag er jo en fin ting. Men hvilke opplevelser er jo litt opp til hans interesser. Det skal jo også være et minne for livet, det han får, så det må jo være noe "skikkelig opplegg". Ellers er det fint med mansjettknapper, slipsnål, gavekort på gullsmed-forretning eller andre steder, kniver av ymse slag.. Penger øremerket kjøretimer, lappen eller noe annet nyttig. Endret 13. mai 2015 av Millimani
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Hvor mye penger tenkte dere å bruke da? Kan det være en idé å gi ham billetter til en fotballkamp? Gavekort på Moods of Norway?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå