AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Noen som vil gi eksempler på hva som står i profilen? Og hvor mye tekst man får med på "sveipe-siden"? Hvilken informasjon MÅ med? Alder? Barn? Vurderer tinder-konto, og trenger i såfall litt inspirasjon.Anonymous poster hash: a5f5b...cc7
King in the North Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Noe morsomt eller interessant. Noe som vekker nysgjerrigheten hos folk. Husker at mange, gutter som jenter, pleide å ha med høyden sin lol. Så jeg gjorde noe ironisk i min tekst mtp det, og den stereotypiske tindergutten forøvrig. Noen likte det tror ikke det er såå viktig for jenter derimot, hva de skriver i sin profil. Ikke så mange gutter(tror jeg) som går igjennom hele profilene og bestemmer seg på grunnlag av profilteksten. Om jeg så et pent fjes så yessa jeg de og tok det heller derifra
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Unngå å skrive noe i profil teksten er min beste erfaring. Når først en person velger å gå inn for å lese profilteksten så kan dette slå fort negativt ut. Eks: Person X syntes person Y ser ok ut, men er usikker, velger da å lese profilen. I profilen til Y står det høyde, røyker, fester, reiser osv. Person Y blir da enda mer skeptisk siden person Y var veldig lav og røyker. Noe X selv ikke liker. Resultat blir da i "Nope" bunken. Anonymous poster hash: 83189...57b
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Jeg gadd ikke skrive noe annet enn IG navnet mitt haha
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Det å opprette en bruker på Tinder er ikke nødvendigvis noe som behøver lang vurdering, det er ikke så seriøst og "big deal". Uansett, mange har profiltekst, og en god del har ingen tekst. Dersom du ønsker å ha profiltekst er mitt tips å holde den kort. Ikke kom med en laaang avklaring om hva du liker og hvem du er. Gjerne vær humoristisk, men vær obs på at dette ikke treffer alle. F.eks. "Studerer statsvitenskap. Glad i fjellet, gitar og øl.", eller så kan en liten kommentar som "Er egentlig ganske ålreit" også være artig. Dette blir veldig subjektivt fra min side da, men jeg vil i hvert fall ikke anbefale å skrive høyden (uavhengig om du er høy eller ikke). Personlig synes jeg det er veldig kleint, men det er det nok veldig delte meninger om da. Anonymous poster hash: 97708...f30 1
Okapi Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Unngå å skrive noe i profil teksten er min beste erfaring. Når først en person velger å gå inn for å lese profilteksten så kan dette slå fort negativt ut. Eks: Person X syntes person Y ser ok ut, men er usikker, velger da å lese profilen. I profilen til Y står det høyde, røyker, fester, reiser osv. Person Y blir da enda mer skeptisk siden person Y var veldig lav og røyker. Noe X selv ikke liker. Resultat blir da i "Nope" bunken. Anonymous poster hash: 83189...57b For min del er det motsatt. Hvis bildet er kanskje og profilteksten er ikkeeksisterende blir det nei.
Arca Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Skriv hva du er ute etter, så slipper folk å kaste bort tid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Jeg liker best når det er en helt kort tekst, gjerne noe morsomt. Helst ikke noe som "alle andre" har. Vær litt original, men ikke gå helt bananas. Alder står allerede i profilen, så det behøver du ikke å skrive. Jeg synes det er greit at det står om menn har barn, fordi jeg ikke er interessert i å treffe noen med barn. Det er en avveining du må gjøre selv om hvor åpen du ønsker å være om det, dersom du har barn. I starten hadde jeg en kort tekst med fakta om meg, og så en fun fact om meg selv. Alle menn jeg pratet med kommenterte fun facten, så etter hvert fjernet jeg bare resten av teksten. Studie, hjemby, interesser, osv. kommer fram etter hvert uansett. Det jeg ellers ønsket å kommunisere (glad, utadvendt, idretten min, sosial, osv.) kom fram gjennom bildene mine. Anonymous poster hash: d58d9...b96 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Jeg sveiper aldri høyre på de helt uten tekst, uansett hvor fin han er. Anonymous poster hash: aab2b...e0d 1
dillyduzit Skrevet 13. mai 2015 #10 Skrevet 13. mai 2015 Jeg hadde "Lider av resting bitchface, men egentlig så er jeg veldig hyggelig (smilefjes her)" og IG profilen. Fikk endel matcher. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #11 Skrevet 13. mai 2015 Skrev jeg var født uten jubel og ski på beina. Ig-navnet måtte jeg fjerne da en fyr fant meg via instagram til Facebook og sendte meg meldinger om at han ville klypes hardt i brystvortene....jada. Anonymous poster hash: 4ca32...2c3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #12 Skrevet 13. mai 2015 Skrev bare hva jeg var ute etter, og hvor jeg var i fra (by eller fylke) For å få napp må du være tydelig på hva du er ute etter, kjæreste, søndagskjæreste, useriøs... Da jeg skrev at jeg var ute etter en søndagskjæreste, fikk jeg jo masse oppmerksomhet. Mange spekulerte jo på hva jeg mente med det så klart, min type søndagskjæreste var en armkrok, kosing, tur, og mere til. For jeg var jo så opptatt med skole i ukedagene. Opphav og hva du er ute etter, på profilen. interesse og sånt kan heller komme i samtaler senere.Anonymous poster hash: 8a5a8...ed3
sjonkelrolf Skrevet 13. mai 2015 #13 Skrevet 13. mai 2015 Skrev bare hva jeg var ute etter, og hvor jeg var i fra (by eller fylke) For å få napp må du være tydelig på hva du er ute etter, kjæreste, søndagskjæreste, useriøs... Da jeg skrev at jeg var ute etter en søndagskjæreste, fikk jeg jo masse oppmerksomhet. Mange spekulerte jo på hva jeg mente med det så klart, min type søndagskjæreste var en armkrok, kosing, tur, og mere til. For jeg var jo så opptatt med skole i ukedagene. Opphav og hva du er ute etter, på profilen. interesse og sånt kan heller komme i samtaler senere.Anonymous poster hash: 8a5a8...ed3 Mann eller kvinne?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Jeg går alltid gjennom profilteksten til en mann før jeg swiper "like", for å se litt hvordan type han er. Da liker jeg om det kommer fram enten i teksten eller på noen av de andre tilleggsbildene hva han liker å gjøre, og noe humoristisk gjerne litt ironisk som "Har ikke motorsykkel men jækla mye skjegg" / "Prøver tinder for å se etter prinsessa, er hun ikke her så får jeg gå tilbake til å spille supermario å stjele hun!" / "Øivind. Glad i bøker, studerer xxxx, liker xxx og liker du også xxx er det fett!" / "Tøff mann 190cm. Har katt. Aldri gått galdhøpiggen som resten her inne har" (ironisk med tøff og katt, og er jo døds mange som har bilder av seg fra fjelltur så morsomt når noen påpeker at de ikke har skrytebilder fra livets ene fjelltur) eller lengre tekster med stikkord som sier noe om personligheten dems. Det kjedeligste er bare et smilefjes , eller ørten avstandsbilder der personen spiller golf/kjører kano/er på fylla og man ikke kan se ansiktet til vedkommende på noen av bildene eller de "jukser" med å kun ha bilder av seg selv sammen med andre så man ikke helt kan vite hvem av de han er. Unrelated men: Her om dagen kom jeg over en som bare hadde tegneserie bilder av en dame med sånn påtredd penis som hun knulla mannen med i rumpa, haha det er seriøst mye rart på Tinder man kan se! Anonymous poster hash: 536a6...ecd 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #15 Skrevet 14. mai 2015 ^ han fikk IKKE høyre swipe btw Anonymous poster hash: 536a6...ecd
Gordon_Freeman Skrevet 14. mai 2015 #16 Skrevet 14. mai 2015 Bare skriv noe normalt om deg selv. Det virker som mange jenter gidder ikke å skrive kommentar om seg selv, slike ignorerer jeg med en gang. Virker ikke seriøse med bare bilder.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #17 Skrevet 14. mai 2015 Ikke skriv noe. Mange som prøver å skrive noe litt "morsomt". Og det failer stort sett. Hvis du absolutt må skrive noe, så kan du skrive hva du jobber som eller studerer. Hvis du har barn, JA, da synes jeg du skal skrive det. F.eks: "Kommer fra Oslo, jobber som kokk, har 2 barn" Dropp bilder du har tatt av deg selv i speilet, hvor du gjerne står i bar overkropp og flekser muskler. Utrolig mange som gjør det. Like turn off hver gang:p Synes også det er litt teit å bare ha de standard friluftsliv/reise-bildene. Blir litt sånn "Se på meg, hvor sprek og eventyrlysten jeg er!!". Jeg vil se ansiktet ditt!! Og gjerne et helfigursbilde, så jeg vet at du ikke er feit. Anonymous poster hash: fa363...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #18 Skrevet 14. mai 2015 Mann eller kvinne? KvinneAnonymous poster hash: 8a5a8...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå