AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har bestemt meg, pga. at far skal jobbe så mye den uken, at jeg skal ta med min egen treåring og stebarna på 9 og 13 til syden en uke tidligere enn vi egentlig skulle dra.. Jeg er litt spent med tre barn helt alene.. Noen som har tips? Vi bor på all inklusive familie hotell, så dette gjør det jo litt enklere.. Anonymous poster hash: 22416...84b
mulberrygal Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Hvor skal dere dra? Hvor lang er flyturen? Prøv å planlegge utflukter tilpasset både de store og små på forhånd. Snakk med 13 åringen og 9 åringen på forhånd at de kan hjelpe å avlaste deg på flyturen på forhånd med å for eksempel leke en halvtime med 3åringen hver.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Hvor skal dere dra? Hvor lang er flyturen? Prøv å planlegge utflukter tilpasset både de store og små på forhånd. Snakk med 13 åringen og 9 åringen på forhånd at de kan hjelpe å avlaste deg på flyturen på forhånd med å for eksempel leke en halvtime med 3åringen hver. Vi reiser til Tyrkia, side.. Takker for tips! Anonymous poster hash: 22416...84b
minister-mio Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har ikke noe spesielt tips, men tror tre barn alene vil gå helt fint, spesielt når to er såpass store. Håper dere får det hyggelig på turen!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 De to eldste er jo store, så de vil jeg tro det blir lettere å snakke/samarbeide med enn treåringen i tillegg til at de to førstnevnte er mer selvhjulpne på mange områder. Jeg synes du høres ut som en flott stemor som sørger for å få positive opplevelser sammen med stebarna dine! Anonymous poster hash: d9fbb...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå