Gjest Citronella Skrevet 13. mai 2015 #1 Skrevet 13. mai 2015 Jeg kan begynne: Katastrofetanker Blir lett glad og begeistret Dagdrømmer Litteratur. Dikt. Ord. Musikk. Svart humor Av og til ikke i takt med folk flest Hemmeligheter som jeg aldri kommer til å avsløre Filantrop og misantrop Angst Komplisert. Jeg skjønner ikke hvordan noen holder ut med meg Mestring. Da blir jeg berørt Tull og tøys Ekstremt nysgjerrig Kjellermennske Din hjerne?
Gamerfrue Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Den står stort sett alltid på og suger til seg alle de ubetydelige faktaene som du aldri kommer til å få bruk for (som at den beste øvelsen for å bli god i golf er armhevinger og rumpeøvelser), og småsynger hele uken på en One Direction-låt som gikk på radioen i bakgrunnen fordi hjernen på en eller annen måte har lagt sin elsk på den og fanget den som en flue på fluepapir (uten å kunne hele teksten selvsagt), og den hyperaktiverer seg hvis du ligger i sengen alene på kvelden i mørket og prøver å sove, og den sier: "Hey, nå er det lenge siden vi har tenkt på zombier. La oss tenke på zombier". De eneste gangene den skrur seg av, er når man blir forelsket og under eksamen...
Gjest anonym2233 Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 For øyeblikket: Jobb kl0700... HVORFOR FÅR JRG IKKE SOVE! 😖
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Å. Jeg gleder meg for mye til i morgen, så får ikke sove, weeeee
Gjest Citronella Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 For øyeblikket: Jobb kl0700... HVORFOR FÅR JRG IKKE SOVE! Det er altfor lyst ute. Det er forbannelsen her i dette landet. I dvale om vinteren. Og på speed på sommeren
Gjest Citronella Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 images.jpg Den står stort sett alltid på og suger til seg alle de ubetydelige faktaene som du aldri kommer til å få bruk for (som at den beste øvelsen for å bli god i golf er armhevinger og rumpeøvelser), og småsynger hele uken på en One Direction-låt som gikk på radioen i bakgrunnen fordi hjernen på en eller annen måte har lagt sin elsk på den og fanget den som en flue på fluepapir (uten å kunne hele teksten selvsagt), og den hyperaktiverer seg hvis du ligger i sengen alene på kvelden i mørket og prøver å sove, og den sier: "Hey, nå er det lenge siden vi har tenkt på zombier. La oss tenke på zombier". De eneste gangene den skrur seg av, er når man blir forelsket og under eksamen. Stream of consciousness. Jeg liker!
Gjest Citronella Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Å. Jeg gleder meg for mye til i morgen, så får ikke sove, weeeee Hva gleder du deg til? "nysgjerrig"
Gjest utoginn Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Vurderer om jeg skal bruke den ene eller andre måten for innramming og sokkel for det nye vedstativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå