Gå til innhold

Hjelp til rimelig fuktkrem til kombinert hud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Har brukt dyre og eksklusive produkter siden jeg begynte med hudpleie (siste 4 årene har jeg brukt Obagi) men nå er jeg totalt blakk i en stund fremover, blakk nok til at jeg må spare penger til en krem på apoteket ;) lurer på om noen kan anbefale meg en mild krem derfra som ikke er komedogen (tetter porer) og som gir god fukt uten å gjøre huden fettete? Litt angst for "normale" kremer med dårlige ingredienser kjenner jeg, siden kremene er rimelige, ikke fordi jeg er snobbete men fordi huden min var et kvisehelvete med arr i mange år.

Er mest som makeup underlag egentlig, da jeg har en rimelig men effektiv kvisekrem på resept jeg bruker om natten og som tar seg av dét problemet. Har også en spf 50 jeg skal bruke over så trenger ikke spf i den.

:blomst:

Anonymous poster hash: 83ac6...658

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt om det ble litt langt og kjelkete: En fuktgivende og mild krem som ikke gir kviser eller fettete hud/makeup:)

Anonymous poster hash: 83ac6...658

Skrevet

Du kan jo forsøke sheabutter og jojobaolje og blande sammen til en krem og bruke en liten mengde slik at det ikke blir for "fettete". Dette er rene og gode ingredienser som ikke er så dyre som å kjøpe salongkremer. Personlig synes jeg ikke apotek eller parfymerikremer er gode for huden, men der er det varierte meninger hos folk flest. Du har fet eller kombinert hudtype? Er du sensitiv? Jeg kan alltids anbefale salongkremer til deg, men dette har du jo ikke budsjett for nå.. Jeg tror Dermalogica selges på apotek? Active Moist er jo lett i konsistensen og skal gi en del fukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...