Gå til innhold

Fikk kjeft fordi jeg sølte brus på ungen hennes!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på McDonalds tidligere i dag da et lite barn løp rett i meg! Jeg hadde brett med burger, pomfri og drikke og mast ALT. Burger og pomfri på gulvet og drikken falt uheldingvis på hodet til gutten. Han begynner å grine og en dritsur mor kommer bort til meg og begynner å kjefte fordi JEG måtte jo være forsiktig og ungen hennes stakkars hadde fått 0.5L cola over hodet. WTF!

Fordi hun ikke passer på sitt barn og lar han løpe rundt måtte noen vaske midt i lunsj-rushet og McDonalds måtte gi meg et nytt gratis måltid fordi det første datt på gulvet. Og så får JEG kjeft foran hele restauranten! Er det ikke gale nok at jeg mister alt jeg har i henda og søler Cola over hodet på et lite barn?!

Det er jo ikke hans feil. Eller... det ER hans feil, men mor burde ikke latt han løpe vilt inne på restauranten. Jeg kan bære et brett med mat, men hvis noen løper rett i meg så må det gå gale. Jeg gjorde ikke noe annet enn å gå forsiktig mot bordet mitt.

Anonymous poster hash: 6ea6b...c70
  • Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper vel ikke å si det til KG, du burde sagt det til moren.

• Liker 4
Skrevet

Å fyyfaen. Hadde villet slått til moren tror jeg. Hun hadde ingen grunn til å kjefte på deg!!!!!!😡

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Hoho, jeg ser det for meg. Den teite moren hadde ingen grunn til å kjefte på deg. Heller du som skulle kjeftet på henne. Foreldre som ikke kan tøyle krapyla sine er det verste jeg vet!

• Liker 7
Skrevet

Caution: overprotective parents on the loose!

post-69032-0-72563000-1431475553_thumb.j

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan i alle dager du klarte å la være å slå henne rett ned?

Anonymous poster hash: a0f00...820
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper vel ikke å si det til KG, du burde sagt det til moren.

How inspiring 😠

Anonymous poster hash: 07849...295

• Liker 2
Gjest Sådetså
Skrevet

Det jeg lurer på er hvordan i alle dager du klarte å la være å slå henne rett ned?

Anonymous poster hash: a0f00...820

Var da veldig hvor lett man skulle ty til vold.

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde tippet.......

Skrevet

Dårlig gjort av moren, hun er helt på bærtur med sin reaksjon. Samtidig er det jo klin umulig for foreldre å 100% av tiden alltid passe på hvor poden løper. 'Moren byrde ikke latt han løpe på restauranten' altså det kan skje på 1 sekund at et barn stikker av. Ikke sikkert hun 'lot' han løpe rundt. Uansett hennes ansvar da, og reaksjonen hennes var jo helt vill.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg også kunne gått på McDonald's regelmessig, men har ikke det i nærheten..

Anonymous poster hash: 2d9f6...ed6

Skrevet

Huff, du fortjente jo absolutt ikke den kjeften.

Hadde det vært mitt barn, så hadde jeg helt ærlig ikke klart å holde latteren tilbake når hun får brusen over seg. Jeg lar ikke mitt barn løpe rundt som en turbo der det ikke er passende, og hadde det skjedd så hadde hun kanskje lært til neste gang. Til deg hadde jeg unnskyldt så mye.

• Liker 1
Skrevet

Du sølte ikke brus på ungen. Ungen veltet brusen din over seg. Er så tragisk med foreldre som legger alt ansvar på alle andre når de ikke klarer å passe på barna sine! Moren burde kjøpt ny mat til deg!

• Liker 5
Gjest Keikolina
Skrevet

Hadde blitt sur på ungen min jeg, og ikke deg ts. Faen i meg mange gærne foreldre.Noe som klikker i hodet på noen den dagen de blir mødre, klarer ikke å se sine barns feil.

AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis har et barn lært at de ikke skal løpe inne på spisesteder! Håper mammaen er på KG, og lærer noe hun og.

Anonymous poster hash: 8bede...aa2

Gjest minge
Skrevet

Når moren klarer å lage en krisesituasjon ut av at poden springer rett i en fremmed og får BRUS over hodet sitt så har hun et problem. Men gullpoden gjør vel aldri noe galt, det er alle andre som er uskikkelige og står i veien når gullpoden vil løpe rundt og leke bajas!

Skulle tro du hamret løs på ungen med hammer sånn som hun oppførte seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper for guds skyld at du forklarte hva årsaken var, TS. Ellers blir jeg nesten mer provosert av deg! Beklager, men når folk ikke tør å si noe i mot disse halvgale mødrene, så får du ikke min respekt.

Anonymous poster hash: b9301...b5c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vilter gutt som kunne ha endt opp i en sånn situasjon. Men fordi han er vilter så passer jeg veldig godt på han, slik at sjangsen for at sånt skjer er minimal. Skulle det derimot skje, fordi han hadde rivd seg løs og løpt på noen før jeg fikk stoppet han så ville min reaksjon vært en helt annen. Jeg ville vært sympatisk ovenfor den personen som mitt barn løp inn i. Spurt om det gikk bra, tilbudt meg å hjelpe med å rydde opp samt tilbudt meg å betale for ny mat. Det hadde aldri falt meg inn å kjefte. Om jeg var usikker på hvem sin skyld det var så ville jeg spurt, ikke bare anta at det var den voksne som prøvde å drukne barnet mitt i coca cola.

Dette høres ut som en mamma som mener hennes barn er verdens største engel som aldri gjør noe galt.

Anonymous poster hash: beb6a...882

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Huff for ei mor! Hadde det vært meg hadde jeg unnskyldt meg og tilbudt meg å kjøpe ny meny til deg.

Dessverre er det noen der ute som tror at gullungene deres aldri kan gjøre noe galt.

Skrevet

Da hadde jeg sagt: Pass heller på ungen din istedenfor for å kjefte unødvendig. Du skulle sagt ifra der og da. Det er jo ikke ungens feil, som ikke vet bedre. Moren burde helt klart passet bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...