AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hva skal jeg servere? Skrev litt med en jente på Tinder og inviterte henne på middag. Hun kommer på fredag. Lurer på hva jeg skal lage? Må vel imponere litt for at hun ikke skal miste interessen? Anonymous poster hash: 8fb89...928
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke det er så nøye egentlig Hadde vært mer nervøs for selve daten enn hva han hadde servert til middag. Men hva med biff, wok, kyllingfilet, pizza? Så lenge det ikke er grandiosa eller fjordland så er det ok! Anonymous poster hash: 122b4...848
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Om det hadde vært meg så hadde jeg blitt glad for det meste. Så lenge det er du som har laget maten. Du kan jo høre med henne om det er noe hun ikke liker? En sikker vinner er alltid hjemmelaget pizza, lasagne, biff, wok eller noe.. Anonymous poster hash: 9d9e0...17d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Tror ikke det er så nøye egentlig Hadde vært mer nervøs for selve daten enn hva han hadde servert til middag. Men hva med biff, wok, kyllingfilet, pizza? Så lenge det ikke er grandiosa eller fjordland så er det ok! Anonymous poster hash: 122b4...848 Du mener hjemmelaget pizza? Eller frossenpizza så lenge det ikke er grandis? Trekker det ned om det er en middag som ikke tar så lang tid å lage? Og om jeg har kjøpt alle ingrediensene på Rimi? Anonymous poster hash: 8fb89...928
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Du mener hjemmelaget pizza? Eller frossenpizza så lenge det ikke er grandis? Trekker det ned om det er en middag som ikke tar så lang tid å lage? Og om jeg har kjøpt alle ingrediensene på Rimi? Anonymous poster hash: 8fb89...928 Stemmer for hjemmelaget ja. Ikke frossen/grandis. Neida, lasagne tar jo ikke lang tid feks. Anonymous poster hash: 122b4...848
Nuttery Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Hva med lasagne, hvitløksbrød og en god salat? 3
Summers Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Du mener hjemmelaget pizza? Eller frossenpizza så lenge det ikke er grandis? Trekker det ned om det er en middag som ikke tar så lang tid å lage? Og om jeg har kjøpt alle ingrediensene på Rimi? Anonymous poster hash: 8fb89...928 Hm..... 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Hva med lasagne, hvitløksbrød og en god salat? Da lager jeg det! Oppskrift på matprat? Anonymous poster hash: 8fb89...928
LittDiva Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Kan du ikke høre med henne om hva hun liker , eventuelt ikke liker. Jeg mener siden dere allerede skal hjem til hverandre så kan dere ju prate litt. Og enklere for deg , mindre kleint for henne om dere snakker , litt om det. Jeg f. Eks er ganske alegende , spesielt om jeg skal være høflig . Men det er enkelte ( allment likte) ting som jeg må svelge med drikke. Biff er den største skrekken , men har noen laget det til meg , så spiser jeg det .
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Lurer også på om dere ville forventet at jeg tok initiativ til sex om dere kom på middag? Vil jo ikke presse henne, men vil heller ikke skuffe henne. Vet at jenter "aldri" tar initiativ selv, så... Anonymous poster hash: 8fb89...928 1
Nuttery Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Da lager jeg det! Oppskrift på matprat? Anonymous poster hash: 8fb89...928 Hva med denne: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1583/lasagne-med-ostesaus Så kan du kjøpe hvitløksbrød i frysedisken, og lag en frisk salat av f.eks hjertesalat, cherrytomater, agurk, ruccola, litt rødløk og fetaost? Dryss over med litt olivenolje, salt og pepper. For å gjøre det lettere kan du kanskje kjøpe noen sånne poser med ferdig kuttet salat isteden 1
Nuttery Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 Lurer også på om dere ville forventet at jeg tok initiativ til sex om dere kom på middag? Vil jo ikke presse henne, men vil heller ikke skuffe henne. Vet at jenter "aldri" tar initiativ selv, så... Anonymous poster hash: 8fb89...928 Jeg ville ikke presset/tatt initiativ til sex på første date med mindre det er spesiell stemning for det. kan fort gjøre at hun ikke vil gå ut med deg igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #13 Skrevet 12. mai 2015 Hva med denne: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1583/lasagne-med-ostesaus Så kan du kjøpe hvitløksbrød i frysedisken, og lag en frisk salat av f.eks hjertesalat, cherrytomater, agurk, ruccola, litt rødløk og fetaost? Dryss over med litt olivenolje, salt og pepper. For å gjøre det lettere kan du kanskje kjøpe noen sånne poser med ferdig kuttet salat isteden Skal lage det der. Er det meningen at maten skal være ferdig når hun kommer? Anonymous poster hash: 8fb89...928
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #14 Skrevet 12. mai 2015 Lurer også på om dere ville forventet at jeg tok initiativ til sex om dere kom på middag? Vil jo ikke presse henne, men vil heller ikke skuffe henne. Vet at jenter "aldri" tar initiativ selv, så... Anonymous poster hash: 8fb89...928 Hm litt usikker. Jeg "holder på" med en fyr. (Han er jomfru). Jeg føler jeg har prøvd meg mange ganger, og merker at nå begynner det å bli irriterende at han aldri prøver seg. Om han ikke vil så vil han jo ikke, men føler ikke han gir noen klare signaler. Men altså, det er så vanskelig å vite. Hvordan er kjemien med dere, og hvor mange dates har dere hatt? Kan jo godt være hun er ute etter sex bare, men hvem vet? Du kan jo småhinte, men ville ikke kasta meg over hun eller noe sånt. Anonymous poster hash: 122b4...848
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #15 Skrevet 12. mai 2015 Lurer også på om dere ville forventet at jeg tok initiativ til sex om dere kom på middag? Vil jo ikke presse henne, men vil heller ikke skuffe henne. Vet at jenter "aldri" tar initiativ selv, så... Anonymous poster hash: 8fb89...928 Noen jenter vil sikkert ha sex med en gang, mens andre vil gjerne vente. Kan du ikke bare se det litt ann? Hinter hun? Begynner dere å kline? osv..... Anonymous poster hash: 9d9e0...17d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #16 Skrevet 12. mai 2015 Jeg ville ikke presset/tatt initiativ til sex på første date med mindre det er spesiell stemning for det. kan fort gjøre at hun ikke vil gå ut med deg igjen. Hva med date 2? Eller 3? Når er det ikke risky? Anonymous poster hash: 8fb89...928
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #17 Skrevet 12. mai 2015 Hvordan er kjemien med dere, og hvor mange dates har dere hatt? Vi har bare skrevet litt på Tinder. Anonymous poster hash: 8fb89...928
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #18 Skrevet 12. mai 2015 Skal lage det der. Er det meningen at maten skal være ferdig når hun kommer? Anonymous poster hash: 8fb89...928 Tja. Det hadde jo vært fint om maten var ferdig til hun kom. Men om du har dårlig tid så kan hun jo være med å lage middagen. Da får dere i tillegg gjort noe sammen. : Anonymous poster hash: 9d9e0...17d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #19 Skrevet 12. mai 2015 Spør henne først om hun leser bøker, og evt. hvilke bøker hun leser. Da vil du også finne ut hva du kan servere. Dersom hun svarer "Dostojevski" eller "Kafka", bør du glemme alt som har med pizza å gjøre. Da skal maten maten være både eksotisk og sunn, og helst ha et fransk, spansk eller gresk navn. Dersom hun svarer "Anne B. Ragde", er det bare å kjøre på med både pizza, taco og burgere. Lykke til! Anonymous poster hash: 887bd...daa 5
Chizue Skrevet 12. mai 2015 #20 Skrevet 12. mai 2015 Spaghetti og kjøttboller og spille Bella Notte i bakgrunnen Eller finn ut hva hun liker om det er noe mat hun ikke liker, kanskje reagerer mot ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå