AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hva kan jeg gjøre? Diskuterte i kommentarfeltet på en sak på Facebook, og så en som var enig med meg. Han ser veldig kjekk ut. Bør jeg gi han en "like"? Anonymous poster hash: bc151...2e5
Gjest Herr Heftig Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Hva kan jeg gjøre? Diskuterte i kommentarfeltet på en sak på Facebook, og så en som var enig med meg. Han ser veldig kjekk ut. Bør jeg gi han en "like"? Anonymous poster hash: bc151...2e5 HVis du vil date ham må du gjøre mer enn å like et innlegg.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Hahahha. Ja er det ikke vanlig å gi like på de tingene man er enig i/liker da? Uavhengig om mannen er kjekk eller ikke mener jeg. Men om du vil ha videre kontakt med han får du like kommentaren, og legge han til på facebook - samtidig sende en melding om at "Hei virker som vi har interesse/kunnskap om samme tingene, så jeg legger deg til som venn så du kan/jeg kan legge meg/deg til i lignende grupper" da er kontakten igang uten at det blir noe desperat "facebook sjekking". Anonymous poster hash: 4f276...d08 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 HVis du vil date ham må du gjøre mer enn å like et innlegg. Hvis jeg har forstått kvinner rett, så har de tatt initiativ og gitt et hint til han. Hallo, det er jo det mest åpenbare hintet. De har da gjort alt de kan gjøre..Anonymous poster hash: b0f27...6c3 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Hvis jeg har forstått kvinner rett, så har de tatt initiativ og gitt et hint til han. Hallo, det er jo det mest åpenbare hintet. De har da gjort alt de kan gjøre..Anonymous poster hash: b0f27...6c3 Ja det er faktisk et hint fra jenta. Som ingen menn skjønner. Så de tror aldri de blir sett av jenter fordi di ikke skjønner seg på hint. Anonymous poster hash: 309c3...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Ja det er faktisk et hint fra jenta. Som ingen menn skjønner. Så de tror aldri de blir sett av jenter fordi di ikke skjønner seg på hint. Anonymous poster hash: 309c3...1e7 Eller fordi at menn ikke oppfatter virkeligheten som den er. En like er bare at hun liker det. Det oppfattes ikke som "vennligst putt barn i meg". Med mindre hun faktisk forteller han det.Anonymous poster hash: b0f27...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Dere jenter legger alt for mye i den "like" funksjonen. Det er bare en knapp sier overhode ikke forteller annet enn at man liker synspunktet, bilde eller andre ting. Ikke at det er åpen invitasjon til date. Dette blir for patetisk jenter. Anonymous poster hash: 8221e...0fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå