Electron Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 (endret) Hei alle tastere alle aldre og situasjoner. I de senere årene har jeg lagt merke til at alt jeg gjør blir til en slags rutine i dagliglivet. Så det skal med andre ord ikke mye til for at jeg begynner å kjede meg på fritiden min. Noen av dere husker kanskje litt om brukeren bak dette nicket, men sikkert ikke alle, så jeg kan si litt hvordan min livsituasjon er for øyeblikket. Jeg er en singel mann midt i tyveårene uten barn. En person som jobber veldig mye for å unngå fritiden. Min vennegjeng har krympet betraktelig med årene grunnet skoler og kjærester. Jeg bruker ofte turstier i nærområdet, men å gå alene er ikke alltid like gøy når man ser andre som har noen å dele dette med. Ser mye film, serier og spiller for å få tiden til gå (utrolig kjedelig i lengden) Jobber ofte offshore så jeg har 14dager "tvangsfri" noe som er horribelt for en som ikke har noe å gjøre hjemme. Så jeg tar hjertelig imot anbefalinger til ting å gjøre som singel Mvh Electron. Endret 12. mai 2015 av Electron
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Cred til deg som greier gå 14 dager uten å jobbe. Jeg mister forstanden om jeg har langhelgAnonymous poster hash: 91889...bf1
Sharinx Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Jeg er egentlig litt det samme.. - Singel jente på 24 uten barn - Jobber for å unngå fritid - Går ofte turer for å ha noe å gjøre - Ser på filmer eller serier, spiller Jeg prøver å være kreativ, som å lære meg å spille gitar og piano, strikke, sy, trene.. Kanskje ta meg en tur i skogen/parken med musikk på øra eller en god bok og ligge i sola og slappe av..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har et barn da. Så når han har lagt seg (som er tidlig fordi han bare er et par år), så må jeg jo være hjemme. Savner å trene på kveldene. Men jeg leser, studerer, har ulige hobbyer som strikking og slikt. Kan finne på å pusse opp.. male vegger.. rive takplater... osv.. Savner noen å lage mat sammen med og gå turer med. Handle på butikken med.. alle de små tingene... Anonymous poster hash: 05271...c96
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Hei alle tastere alle aldre og situasjoner. I de senere årene har jeg lagt merke til at alt jeg gjør blir til en slags rutine i dagliglivet. Så det skal med andre ord ikke mye til for at jeg begynner å kjede meg på fritiden min. Noen av dere husker kanskje litt om brukeren bak dette nicket, men sikkert ikke alle, så jeg kan si litt hvordan min livsituasjon er for øyeblikket. Jeg er en singel mann midt i tyveårene uten barn. En person som jobber veldig mye for å unngå fritiden. Min vennegjeng har krympet betraktelig med årene grunnet skoler og kjærester. Jeg bruker ofte turstier i nærområdet, men å gå alene er ikke alltid like gøy når man ser andre som har noen å dele dette med. Ser mye film, serier og spiller for å få tiden til gå (utrolig kjedelig i lengen) Jobber ofte offshore så jeg har 14dager "tvangsfri" noe som er horribelt for en som ikke har noe å gjøre hjemme. Så jeg tar hjertelig imot anbefalinger til ting å gjøre som singel Mvh Electron. Få deg tinder!. Genial app. Møtte forrige uke ei jente gjennom den og hun overnatta i helga og vi hadde sex flere ganger. Anonymous poster hash: 8cc4b...1d2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Forfaller. Anonymous poster hash: 9f8af...6a1 2
Electron Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2015 Cred til deg som greier gå 14 dager uten å jobbe. Jeg mister forstanden om jeg har langhelgAnonymous poster hash: 91889...bf1 Det er helt grusomt. Jeg er egentlig litt det samme.. - Singel jente på 24 uten barn - Jobber for å unngå fritid - Går ofte turer for å ha noe å gjøre - Ser på filmer eller serier, spiller Jeg prøver å være kreativ, som å lære meg å spille gitar og piano, strikke, sy, trene.. Kanskje ta meg en tur i skogen/parken med musikk på øra eller en god bok og ligge i sola og slappe av.. Ligge ute i sola og slappe av venter jeg veldig på selv. Da jeg er veldig glad i båtlivet. Jeg har et barn da. Så når han har lagt seg (som er tidlig fordi han bare er et par år), så må jeg jo være hjemme. Savner å trene på kveldene. Men jeg leser, studerer, har ulige hobbyer som strikking og slikt. Kan finne på å pusse opp.. male vegger.. rive takplater... osv.. Savner noen å lage mat sammen med og gå turer med. Handle på butikken med.. alle de små tingene... Anonymous poster hash: 05271...c96 Trene har aldri vært min greie og hobbbyen min inngår delvis i jobben, men takk for forslagene. Få deg tinder!. Genial app. Møtte forrige uke ei jente gjennom den og hun overnatta i helga og vi hadde sex flere ganger. Anonymous poster hash: 8cc4b...1d2 Er ikke alle som har like stor suksess på den appen. Forfaller. Anonymous poster hash: 9f8af...6a1 Uten tvil.
Inwe Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har lært meg å sette mer pris på fritiden, tar meg alltid god tid til alt de dagene jeg har fri og ingen planer. Jeg trener endel, ser serier, gjør ting jeg ellers ikke har fått tid til når jeg jobber. Har få, men utrolig gode venninner så passer på å booke disse når jeg har fri. Er også endel med familie og inviterer meg selv "hjem" på middag om jeg blir lei av å sitte alene. For tiden skriver jeg bachelor og gleder meg til å bli ferdig så jeg faktisk kan gjøre "ingenting" med god samvittighet. 1
Cashbah Skrevet 12. mai 2015 #9 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har truet alle vennene mine på livet om de ditcher meg for kjærestene. Så vi har alle egentlig en fin avtale om at venner kommer først uansett Vi finner jo på mye sprell sammen, kan ikke miste det. Liker å campe, dra på ferier, gå turer og være aktiv. Alt det mens jeg har en frekk promille.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #10 Skrevet 12. mai 2015 Mann 27 og student. Bor i kollektiv med noen gode venner så kan ganske lett henge med dem om jeg vil ha noe sosialt, i tillegg har jeg noen på studiet jeg liker å gå ut på byen med. Uten om det går rimelig mye tid til surfing på nett og se på filmer, er egentlig ganske glad i å være alene. Anonymous poster hash: 8b15f...043
annebanane Skrevet 12. mai 2015 #11 Skrevet 12. mai 2015 Er midlertidig i en by for studier med et mindre nettverk enn ellers, så kjenner meg noe igjen. Jeg er veldig glad i alenetiden min og kan fint få en dag til å gå på null komma niks ved å gjøre ingenting. Men selvsagt blir jeg rastløs, så jeg tar initiativ med de vennene jeg har til å finne på så mye som mulig når det skjer. Enten det er fester, tur, film, bowling osv osv. Hjemme går det mye i nettet, serier, film, tur.. Kan anbefale å melde seg på diverse nettsteder og se om det er noen i nærheten som vil finne på noe. Prøvde det selv, og har fått et par nye venner/bekjente jeg finner på ting med innimellom. Bl.a. Aktivitetsvenner skal være ganske bra. Der er det folk for alle mulige aktiviteter. 1
ensomhet1 Skrevet 12. mai 2015 #12 Skrevet 12. mai 2015 singel kar på 22 her, på fritiden liker jeg blant annet å se tv-serier/film, lese bøker, dataspill, trene eller å møte venner for noen pils. Er jo ganske kjedelig i grunn, men det funker foreløbig.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #13 Skrevet 13. mai 2015 Er av den typen som elsker å gå på bar alene (bor i utlandet) for å se hvilke spennende folk jeg møter. Ellers er det trening og film. Småplanlegging for sommerferien. Sover mye mer nå enn da jeg var i et forhold. Mainnj 31. Anonymous poster hash: 140cc...6d6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #14 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har lært meg å trives i mitt eget selskap og sette pris på det å kjede meg og være ensom. Mediterer, leser bøker, går tur, av og til på gratis foredrag rundt om kring eller gratis kurs/workshopper som f eks dansekurs, musikkinstrument laging, malekurs osv. Mange som kommer alene på sånne ting så det er aldri flaut eller ensomt når man først kommer dit Dataspilling/PS får også tiden til å gå fort, og kjeder jeg meg virkelig kjøper jeg hasj og røyker og får plutselig en mer underholdene og lystbetong kveld for meg selv! Anonymous poster hash: 9908b...b98
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #15 Skrevet 13. mai 2015 *lystbetont Anonymous poster hash: 9908b...b98
Leohar Skrevet 13. mai 2015 #16 Skrevet 13. mai 2015 Etter eg blei singel flyttet eg til ny by å startet den jobben med å bygge nytt nettverk går ut på byen er sosial reiser å har startet å trene no etter 3 år som singel å ungkar har gjort det hardt på kroppen jobber også offshore. Finn deg noe du liker som har med folk å gjøre så har dere noe til felles. Så får du nettverk å med nettverk kommer venner å dame. Du må være med åpen å tørre å slippe folk inn vettu.
Christiania_Oslo Skrevet 13. mai 2015 #17 Skrevet 13. mai 2015 Kvinne 27,0 barn. Går turer og sykler mye om sommeren Leser endel bøker og prøver å lære nytt språk Har små "prosjekter"som jeg prøver å lære meg,for tiden er det å kunne gå ned i spagaten og stå på henda.. Prøver å lage gourmetmat a la det man ser på restauranter Henger med venner
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #18 Skrevet 13. mai 2015 Kvinne, 33, evig singel frem til i høst, tilnærmet lik ingen venner. Jeg har alltid vært en einstøing, og har alltid trivdes i eget selskap. Jeg bruker/har brukt tiden på - lesing - spille piano - trene styrke - trene karate - gå på fjellet - gå tur i nærområdet - løse kryssord, kakuro, sudoku - legge puslespill - lage mat, prøve ut nye oppskrifter - se tv-serier og film Anonymous poster hash: f7294...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #19 Skrevet 13. mai 2015 Kan du ikke studere litt, det finnes mange deltidsstudier. Anonymous poster hash: 4cf94...43b
Devilheart Skrevet 13. mai 2015 #20 Skrevet 13. mai 2015 Er det ikke noen hobbyer du kan tenke deg da? Ta nettkurs eller tilsvarende som du kan både jobbe hjemmefra og der kurset tilbys? Utvide vennekretsen med å invitere andre til aktiviteter (aktivitetsvenner.no f.eks)? Kjøpe byggesett (Lego Technic f.eks, mange voksne som driver med det)? Skape egne prosjekter hjemme? Jeg skulle ønske jeg hadde mer fritid nå fordi jeg heller vil sysle med egne prosjekter som jeg driver med nå, bl.a. "ny" PC-hjemme som krever litt arbeid, bygger hylleskap fra scratch, ny Lego Technic modell som venter på bli pakket opp, ++. Hvis du er av den tankefulle typen, skriv gjerne ned alle interessene dine og merk av de du vil bruke tid på. Er ofte enklere å ta beslutninger når man har grei oversikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå