AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har en liten balkong, og jeg ønsker å utnytte plassen mest mulig. Jeg er IKKE handy, og har dessverre ingen i familien som er det heller. Det beste er derfor å finne noe jeg kan kjøpe ferdig, for jeg ser for meg at det er litt tiltak å få tak i en som kan plassbygge ting. Området jeg ønsker sittegruppe er kun 109 cm. i bredden. Jeg ønsker helst noe som kan kombineres med at man kan ligge (har en del å gå på i lengden), men ogå sitte. Har du noen gode tips? Anonymous poster hash: 568d1...b38
Zienna Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 En dekksstol - den kan du både sitte og ligge i Dessuten er det er vakkert og holdbart møbel. Legg et saueskinn i om våren, og et varmt pledd. Pute om sommeren.Så plasser du et lite klappbord ved siden av, et par store potter med blomster - og vips- du har alt du trenger for å nyte sol!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #3 Skrevet 13. mai 2015 Rammemadrasser til enkeltseng, med store puter til ryggen, og små klaff-bord som du skrur fast på andre siden Bare å fjerne ryggputene når du skal være asosial å legge deg ned Anonymous poster hash: de026...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå