Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nappet brynene mine litt feil, for mange år siden. Nå tenkte jeg st jeg skulle dra å fikse de siden de der helt forskjellige ut. Men må jeg lagde vokse ut før jeg drar sånn at de kan ta det "fra starten av" eller kan jeg bare dra sånn som de er nå, liksom ferdige men stygge, hvis dere skjønte. Dette ble litt rotete men håper dere forsto.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La de vokse ut. Viss du synest dette tar lang tid, ta en renset mascarakost med vaseline og smør det på brynene hver kveld før du legger deg. Da vil de vokse fortere, dette funker også på vipper. Ellers kan du jo evt ta vitamintilskudd osv.

Anonymous poster hash: 8a5ad...19e

AnonymBruker
Skrevet

De får jo ikke akkurat fikset ordentlig hvis du ikke lar de vokse ut da

Anonymous poster hash: 55ab9...d96
AnonymBruker
Skrevet

La de vokse ut. Viss du synest dette tar lang tid, ta en renset mascarakost med vaseline og smør det på brynene hver kveld før du legger deg. Da vil de vokse fortere, dette funker også på vipper. Ellers kan du jo evt ta vitamintilskudd osv.

Anonymous poster hash: 8a5ad...19e

Vaselin hjelper ikke på hårvekst. Har til gode å se en studie som bekrefter det.

Bruk heller Castor Oil, John Masters Deep Scalp Treatment For Thinning Hair (for hår, men funker på bryn også) eller Careprost (nøyaktig det samme som Latisse, men langt billigere. Har mangfoldige studier bak seg som viser god effekt).

Anonymous poster hash: dd68c...a81

• Liker 1
Skrevet

Vaselin hjelper ikke på hårvekst. Har til gode å se en studie som bekrefter det.

Bruk heller Castor Oil, John Masters Deep Scalp Treatment For Thinning Hair (for hår, men funker på bryn også) eller Careprost (nøyaktig det samme som Latisse, men langt billigere. Har mangfoldige studier bak seg som viser god effekt).

Anonymous poster hash: dd68c...a81

What she said <---

Anbefaler å blande jojobaolje sammen med castoroljen og smøre på hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...