Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt singel - vært sammen med samme mannen i snart 14 år! Hvordan finner man seg nye nå om dagen? Har jo ikke vært på date på 14 år.. Jeg vet ikke helt om jeg tør å hive meg ut i det... Skummelt... Og litt spennende :)

Anonymous poster hash: 72461...fcc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettdating, byen, bokklubber, politiske lag, dansekurs, hvor som helst - når som helst! En fin fyr i rulletrappa på kjøpesenteret? jump into it å si hei og spør om nummeret :)

Anonymous poster hash: d9544...e89
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt singel - vært sammen med samme mannen i snart 14 år! Hvordan finner man seg nye nå om dagen?

Etter 14 år bør du vel gi deg litt alenetid før du begynner å lete etter en ny?

Anonymous poster hash: 3a960...20e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nettdating, byen, bokklubber, politiske lag, dansekurs, hvor som helst - når som helst! En fin fyr i rulletrappa på kjøpesenteret? jump into it å si hei og spør om nummeret :)

Hvorfor er det slik at jenter skal kunne gjøre dette, men når menn gjør det så er det "creepy"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det slik at jenter skal kunne gjøre dette, men når menn gjør det så er det "creepy"?

Det er ikke creepy når menn gjør det. Da gjør du det på en feil og creepy måte. Bare se ukas tråd om kvinnen som angivelig ble sjekket opp på bussen der en mann sjekket opp en dame i det hun skulle av, alle kvinnene som leste den tråden dånte av sjalusi og visualiserte seg denne prinsen selv.

Det hele handler om å være ydmyk og høflig, og ikke innpåsliten og krysse intimsonen. Trekker man seg unna så trekker du deg også unna uten å bli intens og spørre og kreve mer. Så lenge man er ålreit i måten man tilnærmer seg på vil de aller fleste kvinner se på det som kjempe stas.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke creepy når menn gjør det, det er creepy når lite kjekke menn gjør det.

Anonymous poster hash: 1bfd8...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...