AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har arvet en pose nøkler. Hvordan finner jeg ut av hvor disse passer? Kan jeg kaste dem i søppelet eller skal de gjenvinnes? Nøklene er merket: Silca uni 7 CEA made in Italy As 40 NN TrioVing Logo Master Neiman basta Basta JPM ileo italy orion t06 Noen som kjenner igjen et merke og vet om det passer til hengelås, sykkellås, bil, jobbskap eller noe sånt? Noen andre nøkler har ikke et sånt navn, men er merket med tall og/eller bokstaver. Kan jeg kontakte et firma og finne ut av hvor disse hører til? Og hva med de eldre, rundere nøklene? Jeg er så redd for å kaste noe viktig. Samboeren min håper sånn på at det er en nøkkel til en bortgjemt safe eller bankboks. HahaAnonymous poster hash: c3a76...aaa Anonymous poster hash: c3a76...aaa
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 Trioving er hengelås, basta tror jeg er sykkellåsAnonymous poster hash: 45e41...f72
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #4 Skrevet 13. mai 2015 Ikke kast gamle nøkler. De kan være gull verdt for andre med løste rariteter, og kanskje for deg selv en vakker dag. Anonymous poster hash: bdf49...55e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Ingrid Bjørnov samler på gamle nøkler, så hun tar gladelig mot dem i posten: http://www.ingridb.no/nokkelmottaket/ Anonymous poster hash: c4757...7ed
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 Ikke kast gamle nøkler. De kan være gull verdt for andre med løste rariteter, og kanskje for deg selv en vakker dag. Anonymous poster hash: bdf49...55e Ingrid Bjørnov samler på gamle nøkler, så hun tar gladelig mot dem i posten: http://www.ingridb.no/nokkelmottaket/ Anonymous poster hash: c4757...7ed Hva brukes de til? Pynt? Anonymous poster hash: c3a76...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå