Gå til innhold

Ferdiglagd marengsbunn (til Pavlova)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd de ferdiglagde marengsbunnene man får kjøpt i matbutikken? Er det gode? Skal ha med en pavlova til en bursdag, og vurderer å gjøre det enkelt...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var en tråd her igår som hadde akkurat samme spørsmål. Jeg tror hu fikk noen svar, verdt en titt kanskje ? :)

Anonymous poster hash: 97d43...e52
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den ferdiglagde marengsbunnen fra butikken er mye bedre enn hjemmelaget marengs :P

Anonymous poster hash: a4ee3...981

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt det? :)

Har lyst til å lage pavlova, men håndmixeren min har bare èn hastighet, så det vil bli fucka. Ikke vil jeg kjøpe en ny ennå bare for det heller. Skal etter hvert kjøpe kjøkkenmaskin.

Og uansett.. Ovnen er ustabil, den ville sikkert blitt for mye eller lite stekt.

Anonymous poster hash: 714c4...2a9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt både skuffet og fornærma om noen kom med en pavlova med kjøpebunn til min bursdag...

Anonymous poster hash: dca4b...036
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt både skuffet og fornærma om noen kom med en pavlova med kjøpebunn til min bursdag...

Virkelig?

Hadde blitt kjempeglad for en marsipankake fra prix jeg!

• Liker 7
Gjest morhjertegod
Skrevet

Er det noen som har prøvd de ferdiglagde marengsbunnene man får kjøpt i matbutikken? Er det gode? Skal ha med en pavlova til en bursdag, og vurderer å gjøre det enkelt...

Er den ferdig laget, eller mener du posemixen til pavlovabunn?

Gjest Ennasus
Skrevet

Hvor får man kjøpt det? :)

Har lyst til å lage pavlova, men håndmixeren min har bare èn hastighet, så det vil bli fucka. Ikke vil jeg kjøpe en ny ennå bare for det heller. Skal etter hvert kjøpe kjøkkenmaskin.

Og uansett.. Ovnen er ustabil, den ville sikkert blitt for mye eller lite stekt.

Vet hvertfall at de selger på spar, 49kr :)

Skrevet

Har sett at kiwi selger :)

AnonymBruker
Skrevet

De ferdige er vel ikke seige inni?

Anonymous poster hash: d5c16...eb8
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig?

Hadde blitt kjempeglad for en marsipankake fra prix jeg!

Dersom noen sier at de kan bake til et selskap forventer jeg at de lager en ordentlig kake. Har man ikke tenkt å gjøre det skikkelig, bør man ikke tilby seg å bake til slike tilstelninger.

Anonymous poster hash: dca4b...036

• Liker 2
Gjest morhjertegod
Skrevet

Dersom noen sier at de kan bake til et selskap forventer jeg at de lager en ordentlig kake. Har man ikke tenkt å gjøre det skikkelig, bør man ikke tilby seg å bake til slike tilstelninger. Anonymous poster hash: dca4b...036

for meg er det samme om det hjemmebakt eller kjøpt, bare den er god.
Skrevet

Det er snakk om en kake til en høyst uformell familiebursdag, og vertinna selv sier hun gjerne bruker ferdiglagd sukkerbunn. Så da tror jeg ferdig marengsbunn er helt innafor.

Får kjøpt det på Kiwi her, i hvert fall.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...