Gå til innhold

Trenger hjelp av noen med peiling! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om man kan sy jeans opp?

Tror du jeg kan få denne :

http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/shorts/valentina-highwaist-shorts/prod713669980.html

til å bli denne? :)

http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2012/09/DSC03253.jpg

Tenker da på kanten nederst! Kan man sy i jeans, og er det mulig å lage en slik brett ? :)

Anonymous poster hash: 90fae...918
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe problem. Du kan tilogmed brette den om du ikke vil ha det "slitt" nederst liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe problem. Du kan tilogmed brette den om du ikke vil ha det "slitt" nederst liksom.

Vet ikke om kanten vil holde seg der liksom, uten å falle ned. Men håper det går å sy :) Tror du jeg burde kjøpe en størrelse større enn vanlig for å gjøre det eller samme størrelse? :)

Skrevet (endret)

Det går helt fint an, mamma har gjort det flere ganger på mine shorts, men mener å huske hun sa at det funker dårlig med vanlig sying, så det er best med symaskin.

Om du bør ha vanlig str eller større kommer an på hvordan shortsen passer dine lår, er den stram bør du nok ha større, men er den vid i lårene så kan du kjøpe vanlig str :)

Edit: Tror det beste er å prøve den på, og brette den opp, for å sjekke hvordan det blir ;)

Endret av BeautyBox
Skrevet

Det går fint an å sy i jeansstoff, men det er ganske hardt å komme gjennom stoffet, så hvis du har symaskin tilgjengelig hadde jeg gått for den. Eventuelt kan du sy på 3-4 punkter på hvert bein, ett på hver side og eventuelt foran og bak, slik at bretten ikke faller ned hele tiden, om du skal ta det for hånd.

Det jeg tenker på/bekymrer meg for er at shortsen du linket kommer til å bli forferdelig kort i "beina" om du skal brette den opp 1-2 ganger, men det er jo smakssak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint an å sy i jeansstoff, men det er ganske hardt å komme gjennom stoffet, så hvis du har symaskin tilgjengelig hadde jeg gått for den. Eventuelt kan du sy på 3-4 punkter på hvert bein, ett på hver side og eventuelt foran og bak, slik at bretten ikke faller ned hele tiden, om du skal ta det for hånd.

Det jeg tenker på/bekymrer meg for er at shortsen du linket kommer til å bli forferdelig kort i "beina" om du skal brette den opp 1-2 ganger, men det er jo smakssak.

Takk for svar alle sammen! :)

Ja det er det jeg også er redd for, at den skal bli for kort :/ vil ikke ha en rumpeshorts, men en som sitter propert på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...