AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Frokost: en banan, litt kesam, litt havregryn, en håndfull nøtter/rosiner på toppen Eller en skive med grovt brød og et kokt egg. En stor kopp grønn te med ingefær + sitron Lunsj: Banan, eple og en gulrot Mellommåltid: En banen eller ligendne + et glass med hjemmepresset grønn juice (selleri, eple, spinat, grønnkål, ingefær, eple) Middag: En kyllingfilet, kokt brokkoli, ubehandlet spinat og div. grønnsaker som er tilgjengelig (tomat, agurk, paprika). (spiser annet til middag, men dette er utgangspunktet for mye av det jeg lager) Kvelds: samme som frokost i litt mindre versjon en frukt eller grønnsak eller ingenting. + en stor kopp grønn te med ingefær og sitron + ca. 2 liter vann om dagen og 3-4 kopper svart kaffe. Vil dere regne dette som et sundt kosthold? Jeg tenker ikke nødvendigvis på for å gå ned i vekt, men mer for å sørge for at kroppen får næringen den trenger, for å få bedre energi osv. Noen tips til hva jeg bør fjerne/legge til? Anonymous poster hash: b96d0...81a
lillsunshine Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Jeg synest det hørest ut som du spiser for lite. Ja, sunt, men lite.
Gjest me2u Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Til middagen savner jeg fett og karbohydrater. Resten ser ok ut, men er umulig å si om det er nok mat når du ikke skriver noe om deg selv, aktivtetsnivå eller mengde på måltidene.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Høres svært lite sammensatt ut. Mer fett og protein trengs. Anonymous poster hash: 77c83...308 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Hvorfor bare frukt til lunsj? Anonymous poster hash: 945b9...3d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #6 Skrevet 12. mai 2015 Ta'ræ en burger! Anonymous poster hash: eb8c6...3ed
FitnessIna Skrevet 12. mai 2015 #7 Skrevet 12. mai 2015 Mangler litt sunt fett, og jeg vil si at det er alt for lite mat også. Få i deg mer til lunsj - gjerne noe nøtter, avocado, oljer, fet fisk ol slik at du øker inntaket av umettet fett. Ville også hatt med en proteinkilde her - linser, bønner, cottage cheese, kjøtt eller fisk. Du bør også innta noe mer grove karbohydrater - grov pasta, ris, søtpotet/potet, mer havregryn (hva betyr litt?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå