AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Som den laaaange overskriften sier... :-P Var eldste jenta som likte så godt det siste programmet for dagen når hun var et sted mellom 2-4 år. Hun er ni nå. Tegnefilm med forteller, det myke landet trodde jeg det het, men finner jo ikke noe når jeg googler. Var litt koselig og avsluttet ofte med at det var natt/leggetid. Blir helt sprø av å ikke finne ut av det, og ville så gjerne funnet det til minsten på snart to. Eller sett om det var mulig i det minste. Takker for alle tips og blir kjempe glad om noen vet. :-DAnonymous poster hash: 36111...52e
mereo Skrevet 13. mai 2015 #2 Skrevet 13. mai 2015 (endret) Har du sett disse listene? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_programs_broadcast_by_Playhouse_Disney http://no.wikipedia.org/wiki/Disney_Channel_Original_Series#Playhouse_Disney_serie Endret 13. mai 2015 av mereo
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Ts Ja desverre uten hell. Tror dette er en tegnefilm av eldre årgang. Husker jeg tenkte det når jeg så den i allefall. Uten å være helt sikker. Men takk for tips.Anonymous poster hash: 36111...52e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Ts Ingen av de nevnte dessverre. Det er en tegnefilm der figurene snakker lite eller ikke i det hele tatt. Litt usikker siden det er så lenge siden. En som er voksen de andre er barn. Tror dette har gått på nrk en gang i verden også. Figurene er i ulike farger. En veldig koselig serie som er rolig og hvor figurene må utrykk det de mener gjennom annet enn bare språk. Fortelleren snakker jo underveis men likevel er det veldig visuelt. Veldig irriterende også bør jeg litt usikker på hvor riktig jeg husker siden det er så lenge siden jeg så den. Men ingen andre som har barn på 8-9 år og så på playhouse når de var mindre?Anonymous poster hash: 36111...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå