AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Har da problemer igjen med DHL, for ca hundrede gang... Bestillte en pakke fra Iherb, ca 42 USD, og siden DHL-frakten bare ble 13 USD pga salg så tok jeg den. Og 42 usd er jo godt innenfor 350-kr grensen, ante fred og ingen fare. Fikk hentet pakken uten problemer på en 7-eleven, og tenkte hurra, DHL har lært og forbedret kundeservicen sin. Helt til i dag da jeg får en regning på litt over 300 i posten, toll og moms, fordi de har bare sett på totalbeløpet og regnet frakten i prisen.. Dette er jo feil etter det jeg vet? Det har ihvertfall kun vært vareverdien som har telt med før, det stemmer sant? Uansett, jeg er oppgitt. Noen andre som har fått penger tilbake på slike feil, eller er det bare å gi opp å krangle med dem? Synes det er surt om jeg må betale når jeg ikke har gjort noe feil. Anonymous poster hash: 748ad...9d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Er det noen som kan av- eller bekrefte gjennom erfaring at frakt ikke skal regnes med? Ville dere sendt klage? På forhånd takk, TS Anonymous poster hash: 748ad...9d7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 350 er inkl frakt. Dette ble forandret når det gikk fra 200 til 350. Så totalen må være godt innenfor 350kr. Anonymous poster hash: e2a49...009 1
Mystico Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Det må stå klart spesifisert at frakt er inkludert i vårens verdi på tollpapirene som lå ved pakken. Om det ikke stod så antar de en forholdsmessig høy sum i frakt. Og dermed er du over 350,-
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #5 Skrevet 13. mai 2015 Uff, da er det jo jeg som har dritet meg ut, det var jo kjedelig... Har virkelig ikke fått med meg at de nye reglene var med frakt, da er det jo ikke så mye forskjell da. Jaja, da er den leksen lært.. Anonymous poster hash: 748ad...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå