ØBratli Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hei! Jeg lurer på om det er et sted hvor jeg kan få tak i en dokrakk, slik som vist på VG-artikkelen her? Vil veldig gjerne høre deres innspill om dere har erfaring med å bruke en slik krakk. Synes det er litt flaut å snakke om det hjemme, og vil derfor ta det opp her. Takk for alle svar! Ø 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Billigere å sette to vaskebøtter opp-ned under føttene. Anonymous poster hash: 452ac...a86
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Hei! Jeg lurer på om det er et sted hvor jeg kan få tak i en dokrakk, slik som vist på VG-artikkelen her? Vil veldig gjerne høre deres innspill om dere har erfaring med å bruke en slik krakk. Synes det er litt flaut å snakke om det hjemme, og vil derfor ta det opp her. Takk for alle svar! Ø Er det rlsut å snakke om, hvordan blir det da å få en krakk på toalettet? Sett vaskebøttene inn der du og snu dem opp ned, eller en trappekrakk fra Ikea. Anonymous poster hash: 3862d...68f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 De hadde noen sånne krakker laget for dette da jeg var i USA, men har ikke sett det i Norge ennå. Squatty potty tror jeg det het. Anonymous poster hash: 08bf3...b76
Plengionika Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Kjøp en trappekrakk fra IKEA. De er helt nøytrale og vekker ikke "mistanke".
ØBratli Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2015 Hehe, jeg bryr meg ikke så mye om noen finner ut av det. Ja, ser på squatty potty nå, den ser egentlig perfekt ut. Men ser ikke ut som de frakter til Norge, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #8 Skrevet 12. mai 2015 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60265163/ denne da? Anonymous poster hash: 744d1...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå