Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg har aldri likt måten mannen min kysser på. Han kysser liksom ikke med leppene og gaper hele tiden med mye tungebruk. Ikke særlig deilig akkurat. Har prøvd å korrigere det men han oppfatter det bare ikke. Og neste gang er det glemt. Hvordan skal jeg få han bedre uten å såre følelsene hans? Tror han innbiller seg at han er bra på det området.
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Ikke ta det opp når dere kjører bil, i hvert fall... Det gjorde jeg, og det gikk ikke så bra. Det var glatt på veiene, fyren ble så skiplet han tråkket på bremsene, vi skled rundt og avgårde og unngikk bare så vidt å kræsje med en lastebil. Vi var ikke sammen mye lenger... Men seriøst, tror det er litt vanskelig å rette på nå, så lang tid etter. Hadde du sagt noe til å begynne med, så kanskje du kunne lært ham noen nye triks. Men når han har kysset samme måten i månedsvis/flere år (?) uten å høre klage, så har han vel innarbeidet en viss rutine. Dessverre. Usj.. Ikke noe verre enn en dårlig kysser. Kanskje kan du gjøre slik som sexologene gjør for par med skrantende sexliv: forby kyssing for en stund, og så begynn forsiktig, bare med lukket munn en stund, så forsiktig mer lepper etc? Lykke til i alle fall!
SimSim Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Den var litt vrien... Kanskje du kunne si at du ønsket å kjenne leppene hans mer mot dine...siden han har så bløte lepper
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Jeg har aldri likt måten mannen min kysser på. Han kysser liksom ikke med leppene og gaper hele tiden med mye tungebruk. Ikke særlig deilig akkurat. Har prøvd å korrigere det men han oppfatter det bare ikke. Og neste gang er det glemt. Hvordan skal jeg få han bedre uten å såre følelsene hans? Tror han innbiller seg at han er bra på det området. Æsj, det høres ut som om mannen din "kysser" som en slimål! Uææhh... På den annen side er det vel litt umodent av deg å komme på det først nå etter at dere er gift. En dårlig kysser kan ikke alltid omvendes heller, så hadde jeg vært kjæreste med en sånn insensitiv kløne hadde jeg gjort det slutt. Men hos dere er jo skaden skjedd alt, dere er jo gift.
SimSim Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Æsj, det høres ut som om mannen din "kysser" som en slimål! Uææhh... På den annen side er det vel litt umodent av deg å komme på det først nå etter at dere er gift. En dårlig kysser kan ikke alltid omvendes heller, så hadde jeg vært kjæreste med en sånn insensitiv kløne hadde jeg gjort det slutt. Men hos dere er jo skaden skjedd alt, dere er jo gift. Hvis jeg hadde en kjæreste som var bra på alle måter...hadde jeg ikke gjort det slutt pga litt dårlige kysse-egenskaper! Selvom det ikke hadde vært så lett å forandret på dette, ville jeg neppe gitt opp å finne en løsning. Kanskje trådstarteren får nettopp det tipset hun trenger ved å skrive innlegget her. Det handler om å være kreativ
Bauche Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Kjenner til dårlige kyssere ja! - ikke at jeg bor sammen med en nå men.... (han er nemlig sjeldent flink på området...) Om jeg har følt at kjæresten min har gapt for mye, tror jeg at jeg ville sikta inn på nedleppa hans...altså, at du kysser bare den, for da kan han iallefall ikke gape, akkurat! (ble veldig toskete forklart dette du:)) Ellers kan du jo kjøpe/låne en bok om kyss (finnes flere, har jeg sett), så kan dere jo øve dere sammen...på forskjellige kyss...
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #7 Skrevet 28. august 2004 En kombinasjon av lepper, tunge, vått, klinete og "jævlig", tenner meg....tilde grader...
Gjest kysser Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Jeg har lært min mann å kysse, det tok tid men nå er han en superkysser. Overta styringa og si at han bare skal slappe helt av så vil du kysse han. Kyss han på underleppa, og si etterhvert at han godt kan kysse deg litt på overleppa. Sleik og kyss han på underleppa, etterhvert vil kjenne hvor godt det er, og da blir det nok slutt på gapingen skal du se.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #9 Skrevet 28. august 2004 Det som forundrer meg at du først nå, etter å ha giftet deg med mannen, klager over "kyssingen" hans. Hvordan kan du ha holdt ut så lenge med en såpass elendig kysser? Plutselig nå??! Dere var vel kjærester først? Du må vel ha merket noe dengangen? Syntes du ikke det var viktig den gang, men plutselig nå?! Jeg forstår ikke
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #10 Skrevet 28. august 2004 Og ellers da? Er han snill? Kan han lage mat? Beskytter han deg? Knuller han bra? Har dere felles interesser? Er han hyggelig? Liker du ham? Er du glad i ham?
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #11 Skrevet 28. august 2004 Vel. Jeg hadde vel håpet at han ble bedre med årene? Han er jo helt topp på andre områder. Skulle bare ønsket han kunne kysset litt bedre. Da hadde han vært perfekt Jeg sier ikke at jeg ikke kan leve med det. Har jo gjort det og kommer til å gjøre det. Bare lurte på om det var noen tips for å få han bedre uten å såre han. Alt kan vel bli bedre om man forsøker? Eller må man bare godta det og la være å få han bedre? Jeg hadde egentlig forsonet meg at han bare var sånn. Men så leste jeg en tråd som beskrev de verste kysserne. Og der ble hans måte å kysse på beskrevet. Så jeg tenkte da at det kanskje kunne gjøres noe med det. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #12 Skrevet 28. august 2004 Det viktigste er vel at dere to har det godt sammen? Om du skal lære ham noe, så bør du kanskje gjøre det i gjerning i stedet for ord? Gi ham deilig massasje eller et langt forspill (eller mange) der du bruker både hender og munn. Dersom du er den aktive og han baaare skal nyte og oppleve kan du vise ham hvordan du vil ha det. Hvis du ikke liker at han kysser deg på sin måte må han lære hva du liker, ikke sant? En ting til: Hvis du mister tenninga av kyssa hans, så få ham til å slutte, om ikke annet så få ham til å gjøre noe annet ei stund...
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #13 Skrevet 28. august 2004 Jeg hadde egentlig forsonet meg at han bare var sånn. Men så leste jeg en tråd som beskrev de verste kysserne. Og der ble hans måte å kysse på beskrevet. Så jeg tenkte da at det kanskje kunne gjøres noe med det. :oops: :fy: Bryr du deg virkelig om de trådene der???? Slike tråder er ikke gode for noe, men så absolutt skadelige for selvfølelsen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå