Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Alle med små døtre kommer sikkert før eller siden til å få problemet med tyggis i håret til den lille prinsessen. :o Jeg fikk dette problemet forran meg i dag, en herlig tyggis - godt inn i det lange håret til min prinsesse. Farmors (min datters) først kommentar var at "det er bare en ting å gjøre, man ikke bort, det må klippes bort". MEN før jeg ville gå til et slikt drastisk tiltak var jeg villig til å prøve "alt". Kom plutselig på at jeg hadde plasterfjerner i medisinskapet! Og med litt gnikking og gnuring begynte tyggisen å gå i oppløsning! Vasket håret etterpå og gullet har ikke tyggis i håret lenger. Og til farmor;tunge1: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 28. august 2004 #2 Del Skrevet 28. august 2004 Kjekt å vite, bare så synd at de ikke visste om det da jeg var lita for da kom saksa frem, kan jeg huske :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2004 #3 Del Skrevet 28. august 2004 Kjekt å vite' date=' bare så synd at de ikke visste om det da jeg var lita for da kom saksa frem, kan jeg huske :cry:[/quote'] Jepp. Sånn var det meg meg også! Ble snauklipt mang en gang pga tyggis. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Takk for rådet :-) Klems Charmina :-) vi venter på ei lita jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå