Gjest Selma Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg har hørt folk skryte av restauranten TGI Fridays i Karl Johans gate, og jeg er fristet til å prøve maten der. Ettersom det sikkert er endel av dere som har vært der, lurer jeg på hvilke retter som kan anbefales. Hvordan er prisnivået?
Hilde Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Burgerne er gode, potato skins er veldig godt, fajita tower er godt, tjaaaa, syns det meste der er godt jeg! Prisnivået ligger på 100-200 for en hovedrett. Også er det gratis påfyll av brus da, og det liker sånne cocacolikere som meg..
magnhild Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Jeg spiser omtrent alltid Fridaysburger jeg. Med ostekake til dessert. Om jeg skal ha forrett så blir det potatoskins... Er nok litt avhening av Fridays jeg. Klarer ikke finne på andre steder å gå. Mye pga gratis påfyll av brus ja... Også har de utrolig gode Stråbærri Daijkirier!!
Catlin Skrevet 28. august 2004 #4 Skrevet 28. august 2004 De har en forrett der du får 3 eller er det 4 forskjellige forretter. Den er perfekt å dele hvis dere er flere. Kjempegodt alt sammen som er på den. Ellers har de mye godt på menyen. Faktisk så mye at det er vanskelig å velge synes jeg. Prisnivået er helt greit.
Veronal Skrevet 28. august 2004 #5 Skrevet 28. august 2004 Helt grei mat, og du bør tåle morsomheter fra personalet. Jeg elsker venteballongene på TGIF!
glaciera Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Maten er god hvis du liker amerikansk mat. Det gjør jeg, og synes som regel det er ålreit å gå på TGI. Men noen "drawbacks" er det. Jeg blir litt svett av perosnalet som hopper rundt med rare hatter og oppfører seg som om de var bestevennen din på speed. De er hyggelige nok, for all del, og aldri aldri uhøflige - men det er så utrolig tydelig at de har blitt instruert i å gi en kundebehandling som er utviklet i USA for amerikanere. Nordmenn flest er mer reserverte enn amerikanere, og da blir den formen litt teit, synes jeg. I tillegg har jeg opplevd å spise der sammen med en som ikke tåler melk, og DET var ikke så greit. Ikke engang burger med sjampignon kunne han spise der, fordi sjampignonen kom i pakker som halvfabrikata og var ferdig dekket med margarin - de skar ikke opp friske sopper og stekte, slik at de feks kunne byttet ut margarinen med olje! Skjønner du eller?! Jeg var helt målløs. Som sagt, jeg har alltid fått ålreit mat der, men etter den episoden har jeg vært litt engstelig når jeg tenker over hvordan den tilberedes - med minst mulig innsats.
Lady Lovelylocks Skrevet 28. august 2004 #7 Skrevet 28. august 2004 Spiste kyllingfajitas der en gang. Det var godt, men lager bedre hjemme. Det var liksom ikke noe smak. Virket som om det ikke var noe krydder på kyllingen. Det beste jeg får på Fridays er nachos. Det er namme nam... Det fikk jeg jammen lyst på nå...
pusla Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Har vært der en del ganger, og de har masse godt å velge i. Store porsjoner og mye godt. Den forretten til å dele flere er kjempegod og til å anbefale, som en allerede har sagt før meg her. Ellers er burgerne iallefall safe. Og dessertene - nammenam!! Servicen har jeg ikke så mye bra å si om, har opplevd litt ulikt der, og mer enn en gang har det vært vanskelig å få taki dem. Derfor kan det være litt pes hvis man skal rekke en film ellernoe sånt. Men mulig jeg har vært uheldig.
Thea Skrevet 28. august 2004 #9 Skrevet 28. august 2004 TGI er konge,spesielt folkene som jobber der er full av vittigheter og tar ikke seg selv så veeeldig høytidelig.Kjempe morro og god mat
vilde Skrevet 29. august 2004 #11 Skrevet 29. august 2004 Potato Skins på Friday's er bare så godt, nam nam nam. Jeg har prøvd å lage mange ganger selv også, men får det ikke til. Kjøper alltid det når jeg er der.
-Fisken- Skrevet 29. august 2004 #12 Skrevet 29. august 2004 HAr aldri vært der jeg, men det høres ut som det er på tide å ta seg en tur ja
Pusen Skrevet 31. august 2004 #13 Skrevet 31. august 2004 Jeg synes det er utrolig god mat der. Spesielt burger'ne... Og personalet har jeg sansen for. Morsomme og hyggelige mennesker på den måten jeg liker. Jeg må bare nevne drinkene jeg... Spes daquiriene... Ikke for ingenting at det er stort sett Fridays-bartendere som vinner VM i drinkmixing og flere bar-greier....
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #14 Skrevet 31. august 2004 Club sandwichen der er supergod, den med kylling er også kjempegod. Ellers skriver jeg også under på det de over sier om burgerne her, namnam!
Gjest Myumi Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 Deilige burgere, potatoskins, biffretter mm. Og drinkene på Fridays er helt herlige.
Gjest Lady-M Skrevet 31. august 2004 #16 Skrevet 31. august 2004 Ja, ingen kan lage drinker som på Fridays! Og Jalapeno poppers!! Nam-nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå