Gå til innhold

Gravide 40+ åringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når synes dere det er for sent å bli gravid?

Anonymous poster hash: f8d5d...3c1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de på gamlehjemmet må kjøre deg til sykehuset for å føde.

Anonymous poster hash: e43a2...2f0
AnonymBruker
Skrevet

37 eller eldre. Rett og slett siden barna er da mer utsatt for å få et eller annet syndrom eller ende opp i rullestol.

Anonymous poster hash: 99b79...832

AnonymBruker
Skrevet

dette er så individuelt. Noen 40-åringer er sprekere enn 20-åringer, noen er fruktbare lengre enn andre og føder friske barn lengre osv osv

Anonymous poster hash: 8014a...18d
AnonymBruker
Skrevet

Så ett program på tlc i går om en dame på 50 år som var gravid. Det synest jeg er for gammelt.

Anonymous poster hash: 367c2...043

Skrevet

37 eller eldre. Rett og slett siden barna er da mer utsatt for å få et eller annet syndrom eller ende opp i rullestol.

Anonymous poster hash: 99b79...832

Hvor stor prosent sjanse et det for det hos en 37-åring, mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns personlig at når man er 40 bør man slutte. Men da tar jeg selvsagt ikke hensyn til grunnen til at man har ventet eller formen til kvinnen.

En kvinne i god form på 40 år som har prøvd å få barn i 10-15 år syns jeg er bra at får barn. :)

Anonymous poster hash: 937a5...6cc
Skrevet

Fordi jeg har mye venner og kjente med "gamle" foreldre så synes jeg det holder når man har passert 35-38 ved førstegangsfødende. Opplever fra venner at de savner at deres barn har besteforeldre som orker omgang med barnebarna sine.

Skrevet

Når man ikke er i stand til å bli gravid selv. Forutsatt at man er frisk ellers. Men etter man mister mensen mener kroppen man er for gammel til å bli mamma.

Skrevet

når naturen sier stopp, syntes det er helt topp med "gammle" mødre :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg gjør det ingenting når andre får barn, skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha noen mening om andres alder?

Kjenner flere som har fått barn etter 40, flott for dem.

Anonymous poster hash: d3bca...cda

• Liker 4
Gjest Trolletrine
Skrevet

Hvor mange tråder om dette temaet finnes det på KG nå?!

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har mye venner og kjente med "gamle" foreldre så synes jeg det holder når man har passert 35-38 ved førstegangsfødende. Opplever fra venner at de savner at deres barn har besteforeldre som orker omgang med barnebarna sine.

Noen kommer også i den situasjonen at de får omsorgsansvar for både barn og gamle foreldre samtidig. Det er ikke uvanlig at kvinner i 40-årene opplever dette.

Anonymous poster hash: a6ed5...b50

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke gamle kvinner som får barn er verre enn gamle menn som får barn.

Skrevet

Min mor var 42 da jeg ble født, og etter ti år og fem aborter er jeg utrolig takknemlig over at hun ikke ga opp.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...