Gå til innhold

8-åring og snapchat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har en gutt på 8 år som har snapchat og er aktiv der. Han fikk lov av moren og har hele familien sin som venner. Hun sender mld ofte sånn at han blir småsur på oss og bildene gjør at han tenker mye på mer på moren og føler savn.

Er det greit at 8-åringer holder på med sosiale medier ?

Anonymous poster hash: f73ab...b3e
Videoannonse
Annonse
Gjest Fotballen
Skrevet

Absolutt ikke! Men bare la de ødelegge ungene sine med det. Kanskje de lærer da? Tvilsomt. Finnes alt mulig rart på snapchat og alt mulig rart folk sender bilde av..

Skrevet

En åtteåring har INGENTING å gjøre på snapchat! Hjelpes...

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Jeg har en som blir 8 i år, og hun får absolutt ikke bruke snapchat, facebook eller lignende.

En litt eldre venninne av henne hadde laget profil til henne på et spill der man kunne chatte med andre, jeg sa til ungen min at hun ikke får bruke det. og forklarte henne at det finnes folk der ute som kan lure barn til å gjøre dumme ting på nettet, at det er farlig å gi fra seg adresse o.s.v.

Man skal ikke la et så lite barn bruke internett/mobil uten tilsyn.

Anonymous poster hash: c7e9e...0ef
  • Liker 1
Skrevet

8-åringer har ikke noe på sosiale medier å gjøre!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i de andre her som sier at barn på 8 ikke skal bruke sosiale medier, men tror du overdriver litt. Hvordan mener du at moren gjør guttungen småsur når hun sender meldinger? Om han har mobiltelefon så kan hun jo sende meldinger uansett. Det er selvfølgelig jævlig dumt av henne om hun sender typiske "Nå koser vi oss" bilder til sønnen sin, men det regner jeg med at hun ikke gjør.

Anonymous poster hash: e27d6...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...