nevneverdig Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Jeg har et Canon EOS 700D som er 10-11mnd gammelt, og jeg har fått et lite problem. Når jeg skal filme så filmer kameraet i bare 10 sekunder. Jeg har et helt nytt SD kort og fullt oppladet batteri, men det fungerer fortsatt ikke... Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre???? Har en filmjobb på fredag, og trenger virkelig å få fikset dette!
Snuppelupp23 Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Hvor stort er minnekortet? Det er godt mulig at du trenger et større eller raskerer minnekort :-) Hadde selv samme problemet og jeg byttet da til et minnekort med mer plass og høyere skrivehastighet, da fungerte det helt fint.
nevneverdig Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2015 Hvor stort er minnekortet? Det er godt mulig at du trenger et større eller raskerer minnekort :-) Hadde selv samme problemet og jeg byttet da til et minnekort med mer plass og høyere skrivehastighet, da fungerte det helt fint. Det er et SanDisk 64GB, jeg har brukt både før dette skjedde, og nå.. har prøvd med flere, men samme resultat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå