AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg prøvde å snuse for en stund siden, det var mocca (svak snus) Jeg hadde drukket en del og brukte 3 snus etter hverandre. Etter en liten stund ble jeg veldig kvalm og skalv, klarte nesten ikke å stå oppreist. Regner med at det var nikotinsjokk? Nå har jeg lyst til å prøve igjen, uten å drikke på forhånd. Tror dere jeg vil få samme reaksjon? Eller er det annerledes når det blir blandet med alkohol. Og ja jeg vet det er dumt å snuse...Anonymous poster hash: 1ce3d...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. mai 2015 #2 Del Skrevet 12. mai 2015 Bare.. ikke begynn. Legg fra deg tanken. Hilsen en som snuser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #3 Del Skrevet 12. mai 2015 Anonymous poster hash: 90eb5...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #4 Del Skrevet 12. mai 2015 Ja, jeg vet det er dumt, det skrev jeg i mit første inlegg Anonymous poster hash: 1ce3d...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. mai 2015 #5 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Hvorfor vil du begynne å snuse? Sier som over her: ikke begynn! Det er møkkavanskelig å slutte! Og tro meg, etter ei stund vil du komme til å ønske å slutte med snus, og da vil du oppdage at det ikke er så lett å slutte. Hilsen ei som begynte å snuse for å slutte å røyke, og som nå sliter med å slutte å snuse.... (men ikke røyka på 5 år da..) Edit: Glemte å svare på spørsmålet ditt. Når kroppen din ikke er vant med nikotin, og du snuser tre snus etterhverandre så får du nikotinsjokk. Helt vanlig å bli kvalm, svimmel og skjelven. Fikk samme symptomene selv da jeg var tenåring og skulle være kul og røyke.......dumme meg burde lyttet til kroppen og ikke fortsatt med røyken. Endret 12. mai 2015 av skruf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 12. mai 2015 #6 Del Skrevet 12. mai 2015 Dont do it. Du kommer til å angre. Hilsen "vært snusfri i 24 dager" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 12. mai 2015 #7 Del Skrevet 12. mai 2015 Ja seriøst hvorfor i all verden vil du begynne med noe slikt. Det er DISGUSTING. For ikke å snakke om ufattelig teit. Men hvis du vil være en idiot så får det være opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. mai 2015 #8 Del Skrevet 12. mai 2015 Njaa, viss du tar ein svak, så trur eg ikkje du skal få nikotinsjokk. Eg gjekk rett på sterk, men utrulig nok fekk eg ikkje nikotinsjokk før etter mange snus, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #9 Del Skrevet 12. mai 2015 Ikke begynn. Snusing er noe herk og umulig å slutte på nesten. Det er ikke særlig oppegående å begynne når en selv vet det er dumt. Herremin... Blir som å si "skal begynne å røyke hasj jeg. Vet det er dumt, men" ... Får lyst å slå hodet i veggen av sånne personer Anonymous poster hash: 8ad97...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 12. mai 2015 #10 Del Skrevet 12. mai 2015 For all del! IKKE begynn. Det er et pengesluk og du blir fort avhengig! Til å begynne med, vil du bli veldig kvalm og dårlig, men etter hvert blir det helt fantastisk og etter enda litt tid, MÅ du ha det for å fungere.. Hilsen en storsnuser som bruker penger på snus framfor mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 12. mai 2015 #11 Del Skrevet 12. mai 2015 Som de over her sier; bare la være å prøve igjen. Det er dyrt, helseskadelig og rett og slett ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #12 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg vet at det er helseskadelig og dumt! Jeg lurer på hvordan kroppen min vil reagere den andre ganger jeg gjør det, like ille som første gangen?Anonymous poster hash: 1ce3d...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 13. mai 2015 #13 Del Skrevet 13. mai 2015 Du kommer til å angre om du går nedover denne løypa. Det kan jeg nesten garantere, om du ikke er en av de få som har veldig vanskelig for å bli avhengig av ting og bare kan slutte at the drop of a hat. Noen er faktisk sånn, jeg er ikke sånn :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #14 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg vet at det er helseskadelig og dumt! Jeg lurer på hvordan kroppen min vil reagere den andre ganger jeg gjør det, like ille som første gangen?Anonymous poster hash: 1ce3d...eab Du skal jo ikke gjøre det en gang til, så du trenger ikke vite det Anonymous poster hash: 8ad97...030 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 13. mai 2015 #15 Del Skrevet 13. mai 2015 Du kommer til å angre om du går nedover denne løypa. Det kan jeg nesten garantere, om du ikke er en av de få som har veldig vanskelig for å bli avhengig av ting og bare kan slutte at the drop of a hat. Noen er faktisk sånn, jeg er ikke sånn :'( Jeg hater de som er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 13. mai 2015 #16 Del Skrevet 13. mai 2015 Jeg hater de som er slik. jeg også....... :') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå