AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #1 Skrevet 12. mai 2015 Hei, skal skrive boligkjøpskontrakt i dag. Har fått tilsendt kontrakten i går og bankrådgiveren min vil st overtagelsesdato skal være 01.06.15 mens jeg skrev snarest (15.05.15) hvorav han sa snarest må bli 18-19. Nå er den tydligvis satt til 19.05.15. Bankrådgiveren sier dette er nesten umulig, at han må ha litt tid på seg da jeg har gått fra meg alene som låntager til å kjøpe sammens med en annen, og derfor må lage et nytt finansieringsbevis. Er dette HEEEELT krise?Anonymous poster hash: a4768...2d6
Tvist Skrevet 12. mai 2015 #2 Skrevet 12. mai 2015 Du får høre med megler/selger om det er mulig for dem å forskyve datoen. 1
Sommernatt Skrevet 12. mai 2015 #3 Skrevet 12. mai 2015 Dere kan endre dato på kontraktsmøte, så hvis selger er snill så går det bra :-) Hvis ikke blir det forsinkelsesrenter!
listefyll Skrevet 12. mai 2015 #4 Skrevet 12. mai 2015 Tilby å f.eks betale fellesutgifter fra datoen du sa du kunne overta til datoen du overtar.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2015 #5 Skrevet 12. mai 2015 Gå tilbake til banken din og forklar sulamitten en gang til, og at du trenger at de svinger seg raskt her. Jeg jobber i bank, og leser av og til denne typen glad-historier om at vi har hjulpet boligkjøpere omtrent på dagen.. Spør banken din en gang til - en uke bør de kunne fikse det på! Anonymous poster hash: ab035...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå